het Tsjechisch Forum
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Registreren
Registreren FAQ Ledenlijst Agenda Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Antwoord

Onderwerp-opties
Oud 11-01-05, 12:08   #21
Volwaardig Lid

Waelkens's avatar

Re: IJshockey

Ik ben in de kerstvakantie naar enkele matchen geweest (Zlín-Třinec en Zlín-Slavia Praha, alletwee gewonnen, met een shutout tegen de Pražaci ).

Alletwee een super sfeer, volle arena en veel ambiance. Daar houd ik van in de hockey, dat er zo gezongen wordt en je de galm hebt van een overdekte plek. En je zit ook zo lekker dicht tegen de spelers, natuurlijk

De match tegen Slavia was m'n eerste echte topmatch eigenlijk en ik moet zeggen dat het niet ontgoocheld heeft, zalige liedjes hebben ze gezongen "Franek chce gol"

Tjah, hockey, waarom is't hier niet populairder?
Waelkens is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 11-01-05, 23:07   #22
VIP Lid

Nationaliteit:

ik snap er ook niks van waelkens... ik ben er bezeten van sinds een 4 jaar.... . wist niet dat je er ook zat...kon je naar vsetin-pardubice komen kijken(zlinaci is wel de aartsvijand van vsetin maar kom, de complimenten van de sups deden deugd voor en na de match: nooit gedacht dat er zoveel fans van pce zouden zijn op een grauwe dinsdag....).
waelkens: al eens een vol duhova aren meegemaakt? of een sazka arena met een mooie 10000-12000pardubaku? kiekevel....
stef is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 01-03-05, 17:18   #23
Volwaardig Lid

Waelkens's avatar

Kent er niemand iemand waar ik eventueel enkele matchen zou kunnen zien van de playoffs van de extraliga?
Waelkens is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 02-03-05, 19:18   #24
VIP Lid

Brenda's avatar

Nationaliteit:

Afgelopen vrijdag zaten er nog 2 Nederlanders in het stadion in Pardubice nl mijn man Alex en mijn dochter Jennifer, ze hebben een geweldige avond gehad en Jennifer was vooral onder de indruk van de hoeveelheid mensen en al die sjaaltjes die wapperden. Alex heeft dit weekend met zijn team van de Zoetermeer Panters de finale wedstrijd en wil ook graag zelf een sjaaltje maken met het team van haar vader erop en daar dan mee wapperen.

http://www.panters.net/teams.php?team=1e

Misschien intresse om te komen kijken as zaterdag in Utrecht en zondag in Zoetermeer!!!!
Brenda is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 03-03-05, 18:10   #25
VIP Lid

Nationaliteit:

zo brenda, velen weten dat ik bezeten ben door nase tesla pardubice..... uw man en dochter weten nu ook waarom: en het was nog niet eens uitverkocht(9000 man en er kan er 9200 in, tijdens de rust glippen velen der gratis en stijgt het tot 10.000) een volle jizni tribuna zalig.... en je moet hen eens vragen naar het ritueel na de match dat de fans blijven zingen tot dat de spelers nog 1 of 2x terug de fans komen groeten pa a pa a pardubice.

reden dat het niet uitverkocht was: vele zijn aan het sparen voor de pla offs,zonder te weten tegen wie ze moesten spelen in de play offs zijn de 2 thuismatchen al uitverkocht
Oud 03-03-05, 18:24   #26
VIP Lid

Nationaliteit:

brenda:wat was de reden van hun aanwezigheid in pardubice?
Oud 03-03-05, 20:33   #27
VIP Lid

Brenda's avatar

Nationaliteit:

Wij waren op vakantie in Nove Mesto nad Metuji en ja Alex, Winter, geen ijshockey dat is geen combinatie dus ja toen werd er voor een wedstrijd van Pardubice gekozen vandaar!

Hij moest zijn eigen team het eerste van Zoetrmeer 1e divisie 2 weekeinden missen en ja dan moet je toch je ei kwijt.Ze hebben een geweldige avond gehad!!!
Oud 03-03-05, 21:16   #28
VIP Lid

Nationaliteit:

kan ik wel geloven, in onze prachtig duhova arena... .

voor de rest iets bezocht in pardubice? echt toeristisch is het wel niet....
Oud 04-03-05, 13:30   #29
VIP Lid

Brenda's avatar

Nationaliteit:

Ze hebben de garage van de Ford naast de Globus bezocht want we hebben vreselijke pech gehad met de auto en die hebben ze daar voorlopig gemaakt. Hij is nu bij de garage in NL.Dus het enigste wat we b ezocht hebbe3n is de parkeerplaats van de garage en de Globus.Gezellig joh!
Oud 04-03-05, 23:55   #30
VIP Lid

Nationaliteit:

hopelijk kun je de volgende iets gezelliger vertoeven in pce, hopelijk met minder pech. hopelijk heeft de hokej match van onze pardubaci veel goed gemaakt.
Antwoord

Onderwerp-opties

Berichtregels