het Tsjechisch Forum
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Registreren
Registreren FAQ Ledenlijst Agenda Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Antwoord

Onderwerp-opties
Oud 10-01-05, 19:00   #11
cor
Super Lid

Nationaliteit:
Re: Tsjechie tegengevallen. Ben ik de enige ?

ontzettend jammer voor jullie.gelukkig dat jullie cz nog een tweede kans geven.er zijn zeker duizenden voorbeelden waarin het wel goed gaat.
cor is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 10-01-05, 20:12   #12
Moderator

Arno's avatar

Nationaliteit:

De website zier er idd veel belovend uit... nette foto´s erop enzo...
Arno is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 10-01-05, 20:34   #13
Actief lid

Erikjé's avatar

Ik denk dat Cerny Dul wel wat voor jullie is,niet te groot,alles binnen loopafstand.Als je dan ook nog een huis /appartement huurt heb je de maaltijden ook nog zelf in de hand.Ga je lekker uit eten waar het je wél bevalt.
Ik zou Tsjechië zeker nog een kans geven!
Erikjé is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 10-01-05, 20:53   #14
Actief Lid

Jacques's avatar

Nationaliteit:

Hoezeer ik ook van Tsjechie hou, een aantal dingen die je opnoemt komen mij zeer bekend voor.
Hotelkamers poetsen is echt niet iets wat ze in een deel van hotels en pensions doen. Dunne, harde matrassen is inderdaad een veel voorkomend specialiteit. Menu wordt ook weleens aangepast aan de voorraad. Wat gesteun en gekreun op vragen van klanten is mij ook niet onbekend.
Ik heb wel de ervaring dat het allemaal , wat , klantvriendelijker is aan het worden. Je moet natuurlijk wel een afweging maken in prijs/kwaliteit en ervaring van andere mensen. Ik heb ook geleerd dat de hoeveelheid sterren van een hotel in Tsjechie niet altijd wat zeggen over de kwaliteit.
Geef ze wel nog een tweede kans
Jacques is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 10-01-05, 21:57   #15
Nieuw Lid

siki's avatar

dank weer voor de reacties,de afweging tussen prijs en kwaliteit hadden we gemaakt maar een glimlach kost geen geld en gewoon even zeggen dat je iets niet hebt(menukaart) scheelt heel veel ergenis.
maar we gaan ze zeker een tweede kans geven,want voor 3 euro een 10 ritten kaart voor de skilift.......dat redt geen enkel ander land,toch???

en weet er iemand iets in cerny dul,voordat ik weer iets boek via internet?
siki is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 11-01-05, 10:37   #16
Actief lid

Thijs Wansink's avatar

Een mooie lijst met een groot aantal pistes is te vinden op http://www.holidayinfo.cz/snih.php?lang=3 Het is wel in het engels (of Duits) Het leuke is dat je er een beetje kunt zien hoe groot ze zijn. (als je op de plaatsnaam klikt) Ik zeg dit omdat er véél meer pistes als Cerny Dul zijn.... Al had Erikjé wel een zéér goed tip.
Thijs Wansink is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 11-01-05, 22:15   #17
Nieuw Lid

siki's avatar

ja die site kende ik al,daar hebben we veel op gekeken,maar ik denk dat ik nu toch maar ga voor de ervaring van iemand,en niet meer alleen via de websites,weet je in ieder geval wat je echt krijgt..
Oud 11-01-05, 22:48   #18
Actief lid

Erikjé's avatar

Daar heb je helemaal gelijk mee Thijs,alleen ben ik bij die andere pistes (nog) niet geweest.

Siki,zoek iets leuks uit via internet en vraag dan hier of er iemand ervaring mee heeft.(zie de sponsers onderaan de pagina,maar er zijn er nog meer hoor)
Erikjé is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 11-01-05, 23:16   #19
Actief Lid

Alberto's avatar

Nationaliteit:

Hallo Siki,
Wat vervelend dat het voor jullie allemaal zo is gelopen, wij hebben een pension in het reuzengebergte en onze eerste gasten hebben het allemaal prima naar hun zin gehad. Het waren onze eerste gasten omdat wij vanaf de kerst pas open zijn. Wij zitten helaas niet naast een piste dus vanaf ons pension zal je de auto moeten nemen naar de dichtsbijzijnde piste van bv Mlade Buky. Dus ik denk geen optie voor jullie maar ik wil alleen maar aangeven dat er genoeg pensions en hotels zijn die zeker meer bieden dan dat jullie nu hebben gehad. Ik hoop dat jullie volgende ervaring met Tsjechie een stuk aangenamer zal zijn.En hier op het forum zullen vast wel mensen zijn die jullie een pension of hotel kunnen aanbevelen wat vlak aan de piste ligt.
Heel veel groetjes en sukses met jullie volgende avontuur.
Albert
Alberto is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 12-01-05, 17:52   #20
Nieuw Lid

siki's avatar

dank je wel voor je antwoord en hart onder de riem,en is het jullie goed bevallen,de eerste pensiongasten????
lijkt me toch een hele stap!maar wel een leuke
succes verder met de rest van het seizoen(en o ja )klopt het dat voor de Tsjechen het seizoen pas half januari begint,merken jullie dat ook in jullie pension?? dat kregen wij nl.als antwoord bij het hotel

groetjes sigrid
Antwoord

Onderwerp-opties

Berichtregels