|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#1 |
|
Lid
|
Camping Oase - Praag
Ik ga eind juli naar een camping vlak bij praag.
Wie is er wel eens geweest op deze camping "oase praha" ? www.campoase.cz Ik ben zeer benieuwd wie er al eens is geweest en wat de ervaringen waren! Groetjes en alvast bedankt ! |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Nieuw Lid
|
Re: Hoe is camping \"Oase\" in bij Praag ?
Ik ben er een jaar of 3 geleden geweest. Simpele camping, kleinschalig wel gezellig. Als ik het nog goed weet ligt de metro redelijk dichtbij. Gezellig is vooral het 's avonds na het slenteren door praag met z'n allen drinken en zingen rond het kampvuur. Ik heb er een dag of 4 gestaan, en beviel uitstekend als uitvalsbasis om Praag te bezichtigen.
|
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Volwaardig Lid
|
Re: Camping in Bitov
hoi Marlien
Ik ken die camping natuurlijk wel, want we stonden er de afgelopen 2 jaar en jij stond vorig jaar naast ons !! Wij hebben na jullie vertrek nog heel wat ellende gehad over die kampvuren met die andere buren uit Berlijn. Emmers water enzo om elf uur eroverheen. Wij willen dit jaar dus wat anders bijv.naar Bitov, maar willen graag wat meer info. groetjes saskia "de buurvrouw" |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Nieuw Lid
|
voor het geval je niet gereserveerd hebt...kom niet 's avonds laat aan. stipt om 22.00 sluit de poort.
Het sanitair is mooi en heel schoon (belangrijk). er is een restaurantje, maar als je heel lekker wilt eten dan is er een heel mooi restaurant vlakbij iets voor/in Jessenice. (Ziet er duur uit maar met belachelijk lage prijzen.) Verder vonden wij het heel gezellig, daarom gaan we dit jar weer....a.s vrijdag vertrekken we voor 3 weken. de Eigenaar spreekt redelijk/goed nederlands. Fijne vakantie! |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Lid
|
de camping "oase" praag ,was goed .
was zeer schoon , en zeer stil na 22.00 uur . groetjes mol............ ![]() |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Volwaardig Lid
|
Ok wij hebben inmiddels een week doorgebracht op deze camping.Dat is ons heel goed bevallen.Zeer schoon en mooi sanitair, ook ruim voldoende.Flinke plaatsen, veel daarvan met schaduw. Wij stonden op een gedeelte zonder schaduw maar het was niet zo warm dat dat erg hinderlijk was.Bovendien is er een lekker zwembad dat overigens goed koud was,daar koelde je wel van af.Voor de jeugd ook een trampoline, tafeltennistafels, een kampvuurplaats, sportveld en een speeltuintje voor de kleintjes.De beheerder spreekt goed Nederlands (en ook nog wat andere talen).Er is een restaurant op de camping waar we lekker hebben gegeten.Mogelijkheid om te internetten of een videofilm te bekijken {ook Nederlandse films).
Je kunt met de auto naar een metrostation (10 minuten)vanwaar je met de metro rechtstreeks naar het centrum van Praag kunt. Wat ons betreft een camping om zeker nog eens terug te komen.Ook onze zoons(15 en 18 jaar) hebben zich er goed kunnen amuseren met leeftijdgenoten. Groetjes Sonja! |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Nieuw Lid
|
Hallo allemaal,
ook wij hebben een week gestaan op deze camping. Prima georganiseerd en geweldig sanitair. Het was alleen een Nederlandse nederzetting leek het wel (niet echt iets wat wij zoeken), maar als uitgangspunt voor een bezoek aan Praag ideaal. Zoals hierboven al stond... op een paar minuten heb je een bewaakt parkeerterrein waar je zo op de metro kunt stappen. Van de eigenaar vd camping krijg je goede info en ook de metrokaartjes kun je op de camping al aan schaffen. De kinderen (11 & 8 jaar) hebben zich ook prima vermaakt. Tafeltennissen, het zwembad, de trampoline en de recreatieruimte waren veruit favoriet. Wij gaan zeker nog een keer terug. TIP: wil je verzekerd zijn dat je een plaats hebt kom dan rond de middag aan.... rond een uur of drie is de camping al weer vol. p.s. Matyas hebben we ook bekeken maar vonden wij stukken minder.... is natuurlijk persoonlijk maar ze zeggen in hen advertentie dat ze dingen (o.a. een zwembad) hebben, maar die liggen allemaal een eindje van de camping af. Verder werden we daar erg dwingend behandeld. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Nieuw Lid
|
Re: Hoe is camping \"Oase\" bij Praag?
wpj.dekker@quicknet.nl
Hallo Allemaal, wij gaan dit jaar Augustus 2005 voor de derde keer naar CAMPING OASE IN DOLNI BREZANI. DEZE CAMPING HEBBEN WE BEGIN DEC. 2004 AL GERESERVEERD. WIJ (OVERIGENS ZONDER KINDEREN) VINDEN HET EEN PRIME SCHONE CAMPING EN VANAF 2000 IS ER NIEUW SANITAIR GEKOMEN. BUITEN DE METRO OM STOPT ER OOK NOG EEN BUS VOOR DE CAMPING EN DEZE BRENGT JE VIA HET TRAMSTATION NAAR CENTRUM PRAAG. IN DE AVOND IS HET VAAK GEZELLIG OP DE CAMPING BIJ HET KAMPVUUR MET GITAARMUZIEK. VAAK STAAN WIJ OOK OP BOERDERIJ-CAMPINGS MAAR ALS WE NAAR PRAAG GAAN, DAN STAAN WIJ DUS ALTIJD OP CAMPING OASE. RUSTIGE CAMPING MET OOK EEN ZWEMBAD EN WAAR JE OOK BINNEN OF BUITEN VAN HET GOEDE RESTAURANTJE KAN GENIETEN. WIL JE NOG MEER HIER OVER WETEN DAN MAIL JE ME MAAR. WIM. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Gast
|
Re: Hoe is camping \"Oase\" bij Praag?
helemaal mee eens, alleen van dat kampvuur nee dat mocht toen niet, maar voor de rest prima camping met toen (2 jaar geleden) te veel moderne snufjes, alles op pasjes van slagboom tot wasmachine en internet alles via pasjes.
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Lid
|
Leuk om dit te lezen, aankomende zomer gaan wij namelijk naar deze camping, we hebben gereserveerd... het fijt dat we ook even het internet op kunnen spreekt mij aan, een klein half uurtje msn'en is goedkoper dan bellen naar Nederland... de site zelf is al fantastisch en na dit allemaal gelezen te hebben krijg ik steeds meer zin..
|
|
|
|