|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#1 |
|
Nieuw Lid
|
Autokemp Olsina - Lipnomeer
We willen evt. een blokhut boeken op camping Olsina. Wie kent deze camping en heeft in de huisjes overnacht?
(Het wordt onze eerste keer Tsjechie, dus alle info is welkom) |
|
|
|
|
|
#2 |
|
VIP Lid
|
Re: Wie kent camping Olsinach aan Lipno-meer?
Nee sorry Bueno ik ken de camping niet, hij staat ook niet bij camping review http://www.campingreview.nl/campingzoek.asp?lid=tsj
maar als ik zo de plaatjes bekijk ziet het er wel leuk uit. Is het de bedoeling om daar voor langere tijd te camperen of voor een paar dagen?Ik vraag dit omdat je van de campings en de blokhutten niet altijd al te veel moet verwachten (uitzonderingen daargelaten) Er zijn wel "hele goede " campings maar dat zijn dan de campings die vol staan met Nederlanders want daar trekt iedereen dan naartoe en dan sta je hutje mutje. Ik ben benieuwd of iemand van hier al eens daar is geweest. Mocht je daar geweest zijn hoor ik graag hoe het geweest is. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Volwaardig Lid
|
Beste Bueno, ik ken de camping niet als gebruiker; wel langs gefietst. Camping ligt nl op ca. 500 m van ons huis in Zlabek (overkant meer). Camping ligt "vrij"en rustig". Zeer groene, glooiende omgeving.Recreatie huisjes in buurt van de camping. Ligt aan een uitloper van het Lipnomeer. Veel vissersbootjes. Ligt rustiger dan aan de doorgaande weg rond het Lipnomeer. Op ca. 1 km van camping is strand+glijbaan+zeilboot- en surfplank verhuur. Kleine supermarkt op ca. 500 m. Ceske Krumlov op 20 km afstand.
Klop even op de deur in Zlabek (groot wit huis, felrood dak) tijdens een wandeling, voor koffie (mochten wij in het land zijn). Veel plezier, Fenna |
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Nieuw Lid
|
Dank voor jullie hulp! We gaan maar gewoon boeken en "kieken wat 't wört" (we zien wel hoe het uitpakt).
Ik zal zeker melden op dit forum hoe het was! |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Volwaardig Lid
|
Kent iemand autokemp olsinach bij Babi Hora aan het Lipnomeer?
Vooral de kinderen zien graag nederlanders. Onze kinderen zijn 13, 12 en 9 jaar. Weet nog niet wanneer wij gaan. Onderwijs, kan je lekker kiezen. Die uitnodiging voor koffie, van Fenna, houden wij in ons achterhoofd. De camping lijkt ons wel wat. We zien wel wat het wordt. Hoe groot is de camping ongeveer? Mijn dochter van 13 en zoon van 12 hebben net aangegeven dat ze niet weer op een kleinere camping willen staan. Weet een van jullie of deze camping geschikt is voor pubers? Een disco is voor ons nog overbodig. Dieneke ![]() |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Legende
|
Re: Wie kent camping Olsinach (Babi Hora/Lipnomeer)?
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Nieuw Lid
|
Autocamp Olsina (Lipnomeer)
Het is misschien nog wat vroeg om al naar een vakantie bestemming voor de zomer 2006 te zoeken,maar met dit donkere en koude weer krijg je er wel zin in .
Kan iemand mij informatie geven over autocamp Olsina in cerna v posumavi aan het Lipnomeer. De omgeving moet erg mooi zijn , daar heb ik wel veel over kunnen vinden,maar over de camping zelf wil ik graag iets weten van mensen met eigen ervaring. Wij gaan met 4 kinderen van 16-15-13-10 jaar.Zijn de plaatsen een beetje ruim, hoe is het sanitair? Garoon |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Volwaardig Lid
|
Wij zijn er deze zomer geweest. Mooie camping. je mag je tent/caravan eigenlijk neerzetten waar je wilt. Dit houdt wel in dat je in het hoog seizoen kleine plekjes kunt treffen. De beheerder zal denk ik niet snel zeggen dat de camping vol is. Het ligt dan aan jezelf of je accoord gaat met de overgebleven plaatsen.
Als het mooi weer is, is de camping prachtig. ook voor jongelui. Er is helaas geen echt ontmoetingspunt voor de "pubers". wel een klein speeltuintje, maar bv geen pingpong tafel. Sanitair is Tsjechisch, niet superschoon. Er is ook een nieuw toilet gebouw en dat is prima. Douches werken op muntjes. Asl je nog meer wilt weten hoor ik het wel. Dieneke ![]() |
|
|
|