|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#11 |
|
Actief lid
|
Re: Konopiště
zelf nog niet geweest, maar wel hetvolgende ergens anders gelezen:
"Konopiste is zeker de moeite waard, heb het al 4 keer bezocht en vindt het thuis horen in de top 10 van de Tsjechische kastelen. Het is niet echt oud maar wel fraai gelegen. Heb een aantal malen op de camping Konopiste gestaan. Ik denk dat het de meeste luxueze camping van Tsjechie is met Franse prijzen, wel schoon en een zeer fraai zwembad. Jammer dat er zo veel wordt gestolen en dat het samen met het motel in verkeerde handen is." Misschien dus wel een idee om een alarminstallatie aan te schaffen voor vertrek ?? ![]() |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Volwaardig Lid
|
Ook ik ben nog nooit op deze camping geweest.Heb met veel belangstelling naar de reacties gekeken De waarneming van
Rob is erg duidelijk,want komt voor uit iegen waarneming Europaracer heeft op een site een opmerking gelezen klopt helemaal,heb ik ook gezien Maar voor alle eerlijkheid,wil ik ook verwijzen naar de site "camping review " waar drie kampeerders die er ook geweest zijn een geheel ander oordeel vellen theo |
|
|
|
|
|
#13 |
|
|
Ik kan op de bewuste site niets vinden over de camping Konopiste. Als ik de zoek functie gebruik komt er niets uit.
Ben namelijk reuze benieuwd naar positieve oordelen. Ik heb ze daar namelijk niet meegemaakt. Tenminste niet over de veiligheid en het personeel. |
|
|
|
#14 |
|
Volwaardig Lid
|
Rob
begon een beetje aan mij zelf te twijfelen Ben nog even gaan kijken Hoefden zelfs de zoekfunctie niet te gebruiken want op de Tsjechië site die 6 paginas beslaat staat hij op pagina 1 direct na camping relex Motelcamping konopiste onder nummer 19032 hij heeft echt drie berichten theo |
|
|
|
|
|
#16 |
|
|
bedoel je de site www.campingreview.nl en dan kies je forum tsjechie? Ik laat dan zoeken op Konopiste en krijg dan niets eruit, wat doe ik fout? Ik ben nml. reuzebenieuwd???
|
|
|
|
#17 |
|
Super Lid
|
ga naar bovengenoemde website.dan kiezen tsjechie,linksbovenaan bij zoeken : konopiste invullen en dan komt vanzelf de info.volgens mij doe je niets mis.we zijn er wel eens wezen kijken wij vonden het niets.
|
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Volwaardig Lid
|
Rob
je gaat naar de site Er komt een kaart van europa,klik in de kaart op tsjechie en de site over tsjechie verschijnt Probeer het nog eens Theo |
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
Theo, ik heb het gevonden!
Het zegt eigenlijk weinig over de camping, idd de omgeving en Benesov OK. Alleen het personeel, sprak al die keren dat wij er waren geen Nederlands en was erg corrupt. Er wordt veel gestolen en de camping is idd erg duur! Wij hebben zo het e.e.a. meegemaakt daar, het motel heeft een zeer klantonvriendelijke behandeling. Het laatste jaar dat wij er waren in 2000 werd er haast iedere dag gestolen en er werd niets aangedaan, wij zijn op een gegeven moment opgestapt met een groep van 5 andere kampeerders zonder de laatste week te betalen. Men deed niets voor de gasten. Wij kwamen er al vanaf 1993 in 1994 zijn we ook zelf daar bestolen. Onze zoon was de eerste die daar in het zwembad heeft gezwommen. Ook aan de bar bij het zwembad exhorbitant hoge zuid Franse prijzen. Geen juiste prijs prestatie. Wel schoon sanitair en gratis wasmachine. Plaatsen zijn goed en mooi.Toch raad ik hem iedereen af. Maffiapraktijken. |
|
|
|
#20 |
|
Nieuw Lid
|
Een van de reactie's is van ons, we zijn er in 2004 2 weken geweest en hebben het goed gehad. De "beheerder" sprak Nederlands, was behulpzaam en flexibel. 's-Nachts liep er bewaking. Ik kwam gisteren een site (www.easyatent.nl) tegen van een organisatie welke compleet ingerichte tenten verhuurd. Vanaf 2005 staan zij ook op deze camping met tenten, zij spreken op hun site nu zelfs over een Nederlands echtpaar wat de zaken behartigt
|
|
|
|