het Tsjechisch Forum
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Registreren
Registreren FAQ Ledenlijst Agenda Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Antwoord

Onderwerp-opties
Oud 26-10-03, 16:53   #1
Lid

Camping Lisci Farma - Vrchlabi

Na veel overleg wordt onze vakantiebestemming 2004 camping Lisci-Farma wie o wie heeft er leuke ervaringen met deze camping en zeker zie ik graag reacties als het over de jeugd gaat van de leeftijd 15 t/m 18 jaar
groetjes marjoleine

www.liscifarma.cz
marjoleine is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 09-12-03, 19:31   #2
Nieuw Lid

Nationaliteit:
Re: Camping Lisci Farma en omgeving

Prima camping, ik heb er zelf ook gestaan afgelopen winter.
Alleen het kerstdiner op 24 december om 19.00 uur moet je echt overslaan. Het is veel te duur CK 500 en je krijgt er echt niets voor. Spreek iets af in het stadje, maar eet niet op de camping. Helaas moesten wij onze vakantie afbreken wegens armbreuk van mijn schoonmoeder, oude en nieuw hebben wij daardoor niet in Tsjechie doorgebracht maar van deze avond verwacht ik ook niet veel goeds.

Jan
Honza Rock is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 23-01-04, 19:02   #3
Nieuw Lid

Nationaliteit:
Re: camping Lisci-Farma

prima camping,met een nederlands talige leiding.er is wel een zwembad maar erg klein het dorpje is heel gezellig en in de buurt is zat te zien.je moet zeker naar de rotsen formaties gaan kijken.disco is in het dorp is met de taxi goed en goedkoop te doen.onze kinderen hebben zich goed vermaakt.
jan
jamo is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 21-03-04, 12:26   #4
Volwaardig Lid

Nationaliteit:

Hoi Marjoleine,

wat grappig: wij denken er ook aan om komende zomer (2004) naar camping Lisci-Farma te gaan, met onze jongens van 15 en 18 jaar!
Ook wij zijn dus benieuwd naar de reakties op jouw vraag.
In welke periode gaan jullie?
Verder: kan iemand me vertellen of het zinvol / noodzakelijk is om er te reserveren (2e helft juli)?
sonjaw is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 09-04-04, 10:06   #5
Nieuw Lid

Arnold's avatar

Hoi Marjoleine,

Wij hebben vorig jaar ook op lisci farma gestaan.Kan het je echt aanbevelen. Het zwembad is wat klein, maar in de wijde omgeving , zeg maar in een straal van 25,30 km is heel veel te zien. Een echte aanbeveler is of zijn de rotssteden, Je moet wel van wandelen houden. Kortom een schitterende natuur en cultuur. Wij gaan zelf dit jaar ook weer naar lisci farma. De camping was ons goed bevallen, een tip! neem geen plek onder de bomen of direct grenzend daar aan. Als het nl. heeft geregend kan het op die plaatsen erg drassig zijn. Wij gaan overigens in augustus.
Groetjes,

Arnold
Arnold is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 03-05-04, 10:52   #6
Lid

hoi arnold
bedankt voor je mailtje door mijn verhuizing ben ik een tijdje niet op internet geweest wij gaan 10 juli dus vroeg wij zijn verleden jaar op camping horni plana in zuid bohemen geweest best wel veel regenbuien gehad dus nu maar hopen op beter weer dan zijn de plekken ook minder drassig
groetjes marjo
Oud 24-05-04, 16:37   #7
Nieuw Lid

wat ik jammer vind van lisci farma is dat het zo'n dure camping is. rijdt een paar kilometer door en je staat veel goedkoper en ook erg gezellig.
Irene is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 01-09-04, 19:35   #8
Lid

wij zijn ook op lisci farma geweest voor de jeugd is het een geweldige camping maar wij zijn volgend jaar zonder kinderen dus dan hoeft deze camping niet voor ons.
wij waren rond de tijd van 10 juli het was er erg koud maar dat kon de pret niet drukken en ik heb je verslag gelezen van camping de bongerd bedankt
groetjes marjo
Oud 22-02-05, 20:57   #9
Moderator

PuNkEnStEiN's avatar

Nationaliteit:

Citaat:
mvKnijff schreef:

Hallo,

Ik ben erg benieuwd wie er deze zomervakantie naar camping Lisci Farma gaan.
Wij zelf gaan in de periode 16 juli tot 8 augustus.
'Wij hebben altijd ontzettend veel plezier met een steeds groter wordende groep mensen en hopen deze zomer wederom veel te lachen en zingen.
Goeie moppen dus zeer welkom bij de Foxsaloon op de camping.
Ik ben benieuwd.

Groetjes Monique
PuNkEnStEiN is online now   Bericht citeren in antwoord
Oud 26-03-05, 13:22   #10
Nieuw Lid

Lisci's avatar

Hallo Monique, ja ook dit jaar gaan mijn dochter en ik weer naar Lisci Farma. Wordt al weer voor de vijfde keer. Ik heb afgelopen week al weer de rekening van de reservering binnen gekregen. Dominika was deze keer heel snel ... hihihihihi ... Wij zijn er van 19 juli t/m 17 augustus. Enne de lol bij de Fox ... zal wel weer als vanouds worden.
Groetjes en wie weet tot ziens ...
Emile
Lisci is offline   Bericht citeren in antwoord
Antwoord

Onderwerp-opties

Berichtregels