![]() |
|
|
#2 |
|
Lid
|
Re: Tsjechen rond Utrecht?
Ondro,
van februari in Amersfoort, niet ver van Utrecht... Wij zijn 2 meisjes in Amersfoort eigenlijk ![]() We kunnen volgende Jaar ontmoeten ?! Jana |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Lid
|
No a co s tim tedy udelame ?
![]() |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Volwaardig Lid
|
Pujdem na sklenku nebo na kafe?
Ja bydlim taky v okoli. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Volwaardig Lid
Nationaliteit:
|
Ahojky,
Jsem taky z Utrechtu. V Holandsku jsem od 1.12.2003. Ne sklenku pujdu rada. Nebo pres den na kafe. Olga |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Volwaardig Lid
Nationaliteit:
|
Hey....
Over 2 maanden verhuizen wij naar omgeving UTRECHT...... GEZELLIG....... ![]() |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Nieuw Lid
|
Ik zoek Tsjechische vriendin omg. Utrecht
Hoi. Ik ben Marcela,ben 24 jaar en in Nederland woon ik al bijna 9 jaar.( 5 jaar in Utrecht). Maar heel laast ben ik tot nu toe in Utrecht nog geen tsjechische mensen tegen gekomen.
Ik zal het heel leuk vinden om iemand te ontmoeten,om gewom mee wat leuke dinge te ga doen...(bioscop,fittnes,uitgaa,enz...) ![]() |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Niet actief lid
|
Re: Ik zoek Tsjechische vriendin omg. Utrecht
Hoi hoi. Sorry ben niet Tsjechisch, maar Slowaaks. zal het ook erg leuk vinden om iemand van onze kant te kennen. Heb nog wel een andere vriendin ook uit Slowakij. We doen heel veel samen als je wilt kunnen we wat afspreken. Ik woon in driebergen.Ben dus binnen 10minuut met trein in utrecht.Als je nog vragen hebt of zo kun je me beter mailen op jesica17@lycos.nl
tot gauw groetjes Mirka |
|
|
|