|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#21 |
|
VIP Lid
|
Re: Andere satelieten met Tsjechische zenders
dan denk ik, dat als jij een schotel van 100cm haalt, dat je toch wel wat resultaat kan berijken.
Verder, als je mikt op een bepaald sateliet, trek een denkbeeldig lijntje vanaf je schotel naar de sat, het kan zijn, (is vast zo), dat het maar een tak is, die je in de weg staat... Een LNB met hoge gevoeligheid zal ook veel uit kunnen maken... maar je schotel verplaatsen is toch het beste oplossing. Nu bedenk ik ineens, dat het ook niet perse de boom hoeft te zijn, de oorzaak van je elende. Het kan ook namelijk zijn, dat je schotel niet goed horizontaal uitgericht staat. Probeer eens, hoe het gaat met ontvangst van de westelijke transponders. En dan bedoel ik echt vrij ver naar het westen, zoals Hispasat. Als je die niet kan ontvangen, klopt zeer waarschijnlijk mijn theorie. hier, helemaal onderaan de pagina staat dat probleempje getekent, waar ik het hier over heb: http://home.hetnet.nl/~maarten34/index.html Kijk ook hier: http://www.sat4all.com/ubbthreads/showflat.php?Cat=&Number=175904&page=0& ;view=collapsed&sb=5&o=&fpart=1 A za tohle vsechno muzeme podekovat Lajce ![]() maar wij komen er wel uit, hoor, al zal ik naar je toe moeten komen... ![]() |
|
|
|
|
|
#22 |
|
VIP Lid
|
prima is niet free to air, dacht ik, ik heb het tenminste nog nergens gevonden....
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Actief Lid
|
volgens mij kan je met een schotel van 100 cm zelfs TV Pluto ruisvrij ontvangen........
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Actief Lid
Nationaliteit:
|
Bedankt ik krijg dit weekend hulp van een aller aardigste Turkse man.
En zoals jullie weten..die hebben ervaring met sats. Moest het niet lukken Vitame vas |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Actief Lid
|
ik heb een satelit philips DSR 2211 van twedehand gekocht,hoe kan ik weten,of er een cryptoworks modul is???Ik heb vandaag een kaart digitallink ontvangen,maar ik denk dat ik andere recever moet kopen. HELP!
|
|
|
|
|
|