|
|
#1 |
|
Nieuw Lid
|
IJshockey
hallo wie kan mij helpen en weet waar Jaromir Jagr speelt dit seizoen? in welk tsjechie's team,wij willen namelijk naar tsjechie gaan om ijshockey te kijken.groetjes
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Nieuw Lid
|
Re: ijshockey
Hoi Davy, nou heb ik niet zo heel veel op met ijshockey, maar volgens mij speelt hij niet in tsjechie dit jaar.
ik heb even gekeken op google en kwam een bericht van 4 november tegen. Hij zou bij de Washington Capitals spelen. www.oldersma.nl/hockey groetjes en Succes |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Actief Lid
|
Als ik het goed heb, speelt hij nu in Kladno.
Dit vanwege dat hij niet in Amerika kan spelen, vanwege een langdurige staking van de profs aldaar. *In Blesk staat overigens dat hij daar gisteren voor het laatst speelde (tegen Liberec) En dat hij gaat spelen in Rusland.. (Omsk) http://www.deniksport.cz/Clanek399364.htm |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Nieuw Lid
|
bedankt voor de snelle reactie's ja brenda ik weet waar petr speeld
hahaahha hoe is het verder daar bij jullie ,als je bas ziet doe hem de groetjes en denisa natuurlijk ook groetjes uit maastricht ![]() |
|
|
|
|
|
#6 |
|
VIP Lid
|
Re: IJshockey
Jagr speelt bij kladno, de plaats waar hij met hockey begonnen is, hij gaat dit jaar nog voor Omsk spelen. Wanneer weet ik niet. Jagr kiest voor het geld, om naar Omsk te gaan. Konden we 10 jaar geleden ook niet denken.
Alex |
|
|
|
|
|
#7 |
|
VIP Lid
|
op de voorpagina van dit forum staat een stukje "nieuws op iDnes" daar wordt een heel stuk geschreven over Jaromir Jagr helaas kan ik het niet vertalen, misschien kan iemand het even lezen en vertellen of er in staat wanneer hij naar Omsk vertrekt? Ander zou het misschien 6 januari 2005
spelen Spartak Praha vs Kladno |
|
|
|
|
|
#10 |
|
VIP Lid
|
heb elke dag de sportkrant gekocht de voorbij 10 dagen.... paginas zijn er gespendeert aan jarda jagr-omsk en abrahimovich..... . ben eens benieuwd hoe rabat kladno het er vanaf zal brengen zonder hem.....
|
|
|
|