het Tsjechisch Forum
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Registreren
Registreren FAQ Ledenlijst Agenda Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Antwoord

Onderwerp-opties
Oud 25-01-08, 09:34   #11
Moderator

PuNkEnStEiN's avatar

Nationaliteit:
Heb je wel het juiste e-mailadres gebruikt?
PuNkEnStEiN is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 20-02-08, 14:58   #12
Nieuw Lid

Hans`'s avatar

Nationaliteit:
Ervaringen met InterBohemia

Hallo,

Ik ben van plan om via InterBohemia een vakantie te boeken en zou graag willen weten wie, welke ervaringen heeft met deze aanbieder?

BVD

Hans
Hans` is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 26-03-08, 08:20   #13
Nieuw Lid

Nationaliteit:
Ook bezig met een vakantiehuisje bij IB

Citaat:
lubjes59 schreef:
Bericht bekijken
We zijn van plan om in de meivakantie weer een bezoek aan Tsjechie te brengen en zijn daarom druk aan het zoeken naar een vakantiehuisje. Op verschillende sites worden deze aangeboden maar met flinke prijsverschillen. Zo zag ik dat dezelfde woning bij bohemiatravel € 295,- kost en bij Interbohemia €205,-. Het is alleen jammer dat Interbohmia standaard een reis- en annuleringsverzekering rekent, terwijl wij die al in een doorlopende vorm hebben. Mijn mail die ik hen stuurde met de vraag of ik deze achterwege kan laten, krijg ik nu al meerdere keren "non-delivered" retour. Heeft iemand ervaring met deze organisatie en zijn zij betrouwbaar?
Ik ben ook bezig met het zoeken naar een vakantiehuis en wij zijn ook bij IB uitgekomen.
Ook mij viel de verzekering op; ik ben daar altijd wat huiverig voor. Buiten het feit dat ik de uitkeringen niet erg hoog vind (1 miljoen kronen voor de meeste zaken is gewoon niet veel), is het gewoon koppelverkoop, en dus eigenlijk niet toegestaan.

In hoeverre is deze toko eigenlijk Tsjechisch dan wel Nederlands? En maak je over naar een NL-rekening? Anders is "binnen drie dagen" bijna een onmogelijke opgaaf (sowieso is de aanbetaling van 50% wel flink).
MichielD is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 14-07-08, 07:28   #14
Nieuw Lid

Nationaliteit:
Geen bevestiging?

Hmm goed om te horen dat jullie ervaringen goed zijn
Alleen heb ik nog even een vraag, hebben jullie een bevestiging gehad van jullie boeking?

Wij hebben namelijk al een behoorlijke tijd geleden geboekt en betaald, maar tot nog toe nog geen enkele bevestiging ontvangen...
yoohan is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 14-07-08, 08:25   #15
Nieuw Lid

Nationaliteit:
Wij hebben voor deze zomer ook een huisje geboekt via IB.
Tot voor kort nog geen adres en routebeschrijving ontvangen.
Dus even een mailtje gestuurd. Ik was er op voorbereid dat het lang zou duren voor ik reactie had, maar de volgende dag had ik alles op de mail staan.
Misschien kun je ze gewoon even mailen?
ninapaulina is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 14-07-08, 08:27   #16
Nieuw Lid

Nationaliteit:
Dat heb ik idd gedaan.
Alleen wist ik niet zeker of ze Nederlands kunnen, dus maar in het Engels gedaan. Maar ik ben benieuwd of ze bij mij dan ook zo snel reageren!

Bedankt in elk geval, zijn ze hier ook wat minder ongerust
yoohan is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 14-07-08, 08:34   #17
Nieuw Lid

Nationaliteit:
Ik heb het gewoon in het NL gedaan. Kreeg een mail in het Duits terug.
ninapaulina is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 14-07-08, 09:57   #18
Nieuw Lid

Nationaliteit:
Wij zijn vorige week zondag teruggekomen van een week Tsjechië; geregeld via Interbohemia. Eigenlijk is wat dat betreft alles prima gegaan (betaling, route, afrekening). De borg zou 150 euro zijn, maar bleek ter plekke maar 20! Verder sprak de verhuurder alleen Tsjechisch, maar bij aankomst was zijn kleindochter er, en die sprak redelijk goed Duits.

Enige punt van kritiek was de locatie; volgens de beschrijving was er een kano bij het huis. Dit was ook het geval, maar de route naar het meer was slecht (gewoon dwars door het bos en redelijk dalend) en een redelijk eind, en aan de waterrand waren eigenlijk alleen een paar visplaatsen; echt een duik nemen was niet mogelijk, terwijl je door die kano denkt dat het water dichtbij is en goed benaderbaar.

Verder zouden de buren Nederlands spreken, maarja, uitgerekend dat wij er waren, waren ze er niet..

Maar geen klachten dus over Interbohemia.
MichielD is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 14-07-08, 11:03   #19
Nieuw Lid

DebbieK's avatar

Nationaliteit:
Wij hebben 2 jaar geleden ook geboekt via IB en het ging prima, geen enkel probleem. Jammergenoeg de hele week regen gehad, maar ja daar kan IB natuurlijk ook niks aan doen.
DebbieK is offline   Bericht citeren in antwoord
Antwoord

Onderwerp-opties

Berichtregels