![]() |
|
|
#181 |
|
Actief Lid
|
Mierlo staat bij mijn naam!! is in de buurt van Eindhoven.
Kijk bij zoekfunctie daar staat meer over deze route geschreven. |
|
|
|
|
|
#182 |
|
Nieuw Lid
|
Wij rijden altijd via Dresden, Bautzen, Zittau, Liberec, Turnov, Jicin, Stupna.
Let op de snelheidscontroles op de tussendoorweggetjes. 9 uur is onze gemiddelde reistijd. Succes! Laatst aangepast door PuNkEnStEiN; 05-05-08 om 15:47. Reden: Reclame verwijderd. |
|
|
|
|
|
#183 | |
|
Volwaardig Lid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#184 |
|
Moderator
|
Cocks' vraag was van 16 februari 2007, Dick.
Op 18 februari 2007 is hij voor het laatst op het forum geweest, dus ik betwijfel of hij veel aan je goedbedoelde tip heeft. ![]() |
|
|
|
|
|
#185 |
|
VIP Lid
|
wij rijden altijd door polen (jelenia gora-Szklarska Poręba-en zo het reuzengebergte in)
In de zomer zou je dan over frydland kunnen rijden. (nu zijn we nog niet in de zomer in tsjechie geweest,dus die route zouden we kunnen aanhouden) Deze route bevalt ons altijd zeer goed. Nu sprak ik met mijn buurman,en die was ook naar tsjechie geweest vorige week,en hij was over zittau gereden,en kon zo doorrijden omdat de grenzen nu open zijn. Welke route is in de zomer het beste te rijden ??? (kan het namelijk op de tomtom niet nakijken,want die gaat tot west europa,en dan moet je hem veranderen in oost europa/tsjechie) (is dit trouwens normaal bij tomtom ?? |
|
|
|
|
|
#186 |
|
Super Lid
|
Ik zou Jelenia Gora doen Rika, zit je al lekker snel na de grens in Harrachov, anders moet je nog zo´n stuk door Tsjechie heen.
|
|
|
|
|
|
#188 |
|
Super Lid
|
Nee, gewoon Jelenia Gora - Harrachov, leuke (berg)weg (niet eng, je rijdt aan de goede kant trouwens, naast de berg) door wat toeristische Poolse plaatsjes (kom je ook langs zo´n bomenkimgebeuren) en dan nog een kwartiertje naar Harrachov.
Zie ook bericht 144 van Freddy. |
|
|
|
|
|
#190 |
|
Nieuw Lid
|
Drenthe - Harrachov
Wij gaan straks naar Harrachov. Nu heeft een kennis mij aangeraden om via Zinnwald te reizen. De routeplanner (van de ANWB) stuurt mij via Polen. Heeft er iemand een reisadvies voor mij?
Michel |
|
|
|