![]() |
|
|
#1 |
|
Actief Lid
|
Is TVAROH in Nederland te koop?
Weet iemand of er in Nederland winkels zijn die Tvaroh verkopen? Ik vind het lekkerder dan kwark, waar het natuurlijk best veel op lijkt, maar het is romiger en zachter van smaak en in Tsjechie kan ik er niet van afblijven. Heerlijk als dessert, op Palatschincken etc.
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Super Lid
Nationaliteit:
|
Re: Is TVAROH in Nederland te koop?
Hoi Marianne,
Er is hier een tijd terug ook een topic over geweest, maar ik kan hem zo snel niet terug vinden... Ik weet dat er in Amstelveen een Russische supermarkt is die o.a. Tvaroh verkoopt. Misschien kan iemand van de leden ons aan het adres helpen? Zelf vind ik Tvaroh ook verrukkelijk! ![]() |
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Legende
|
Dit was de topic Eriko
Citaat:
Morava, Jak chces mohu ti neco obednat tady v Rotterdame. tedka v Nedely jdu pro parky, a poradnej polskej syr (neco jako syr a neco jako tvaroh). S toho sejra se dela super buchta. Neco jako kwarktaart ale mnohem lepsi. tady je ta adresa v Hilversum: Polski sklep (obchod) Vaartweg 21 1211JD Hilversum Nederland tel.06-23307964 lub 035-6852832 / 035-6286051 info@kuchniapolska.nl Telefoon: tel.035-6852832 / 035-6286051 mob.06-23307964 Ctvrek OD GODZ.10.00-13.30 I OD 14.30-21.00 PATEK OD GODZ.18.00-21.00 SOBOTA OD GODZ.10.00-17.30 P.S. Maji aj Polsky chleba, ten je tak samej jak v Cesku. Takze nemusis si ho uz vozit z Ceska. Cauky, Kvetinka [/ QUOTE ] |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Actief Lid
|
Erika,
Dat kon ik me ook herinneren. Ik denk dat ik de Russische winkel in Amstelveen wel kan vinden en A'veen is vlakbij dus ik ga het er maar op wagen. Als ik het adres heb zal ik het hier neer zetten. En Vašek ook bedankt, Hilversum is ook niet al te ver weg. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Super Lid
Nationaliteit:
|
Wat goed dat je hem zo snel kon vinden Vasku
![]() Dík. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
VIP Lid
|
in supermarkten zoals delhaize en carrefour kan je ook wel tvorog vinden, maar in russische winkels, zal die waarschijnlijk beter zijn...
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
VIP Lid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
VIP Lid
|
Het is ook niet moeilijk om TVAROH zelf thuis te maken. Je moet alleen lekkere volle melk hebben. Verse melk van de boer is het beste.
Ik weet niet precies hoe het moet maar kan mij oma vragen. Je moet dat een paar dagen laten staan (niet in koelkast) todat het "dik" wordt dan in linnen zakje nog een paar dagen zodat het water eruit komt en dan klaar is Kees. |
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Legende
|
Citaat:
|