het Tsjechisch Forum
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Registreren
Registreren FAQ Ledenlijst Agenda Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Antwoord

Onderwerp-opties
Oud 07-05-08, 00:54   #291
VIP Lid

Keesi's avatar

Nationaliteit:
Hij is van harte welkom!! Met of zonder gebreken.
Ik heb respect voor deze man.
Oud 07-05-08, 22:38   #292
Volwaardig Lid

Chip's avatar

Nationaliteit:
Citaat:
jolanda berben schreef:
Bericht bekijken
Dat is inderdaad balen, jammer dat er niet iets is wat we zouden kunnen doen.Maar als het te zwaar is is het te zwaar.
Weet je, het heeft dan helemaal niets met de reis naar Tsjechie te maken, en het duurd nog 'n half jaar maar misschien vind hij het wel leuk om naar apeldoorn te komen, naar de meeting.Kan hij eens kennis maken met al die mensen die zo met hem mee leven.
Dit is een geweldig idee!!!!!!!! Ik ga het voorleggen aan Oom Jaap, maar ik weet nu al dat hij dat vreselijk leuk gaat vinden!!!!!!!!! Mogen Agnes en ik ook meekomen...??

Citaat:
Keesi schreef:
Bericht bekijken
Hij is van harte welkom!! Met of zonder gebreken.
Ik heb respect voor deze man.
Hoi Keesi, ik hoop dat het gaat lukken!! ( en dit is off topic....) als rasechte Zeeuw... werd ik aangenaam getroffen door je "speelse"vertaling van Luctor et Emergo..... die gebruik ik ook heel vaak!!
Ben je ook een Zeeuw van geboorte??

Hoi allemaal!!!!

Geweldig dat jullie nog steeds meeleven met Oom Jaap!!! Het geeft hem extra energie!!!!!

BEDANKT!!!!!!!!!!!!!!!

Groetjes,

Chip
Chip is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 07-05-08, 23:46   #293
Forum Freak

Corrie's avatar

Nationaliteit:
Jolanda wat een geweldig idee van je zeg!! En ik kan me niet voorstellen dat de "oude" Jaap wel mag komen en de "jonge" niet (met vrouw)!!!!
Oud 08-05-08, 08:28   #294
Super Lid

jolanda berben's avatar

Nationaliteit:
Ja één keer per jaar heb ik nog wel eens 'n goed idee.
En ik denk dat er hier ook heel veel mensen zijn die oom Jaap en Chip graag eens willen ontmoeten.Ik tenminste wel.
Oud 08-05-08, 09:10   #295
Volwaardig Lid

dennuzzz's avatar

Nationaliteit:
Misschien moet ome jaap eens met MSN en de webcam proberen contact te maken met zijn grote vlam.???

Chip heb je daar al eens aan gedacht?

grt,
Dennis
Oud 03-07-08, 22:44   #296
Nieuw Lid

Poeki's avatar

Nationaliteit:
Wat een mooi verhaal van Ome Jaap en Mila. Ik ben zeer ontroerd.

Wat een gemiste kans voor dat TV-programma: dit is toch een puur en romantisch verhaal voor Kerstmis.:f050:

En inderdaad: is een webcam geen oplossing voor Ome Jaap om Mila nog eens te "zien".
Poeki is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 04-07-08, 01:11   #297
Actief Lid

doniati's avatar

Nationaliteit:
Pas vandaag het hele verhaal gelezen en ben zeer onder de indruk. Wat een lieve mensen zijn jullie Chip om zoveel voor je oom te doen. Werkelijk petje af.
Ik hoop dat het toch nog zal lukken om Ome Jaap en zijn Mila op de een of andere manier bij elkaar te brengen.
Ik leef mee met Ome Jaap en wens hem veel sterkte en gezondheid.
Groetjes Gerda
Oud 10-07-08, 20:59   #298
Volwaardig Lid

Chip's avatar

Nationaliteit:
Even bijpraten....

Hoi beste vriendinnen en vrienden!! Fijn dat jullie nog steeds meeleven met Oom Jaap en Mila. Er is inmiddels niet veel verandering gekomen in de situatie. Voor Oom Jaap is het niet een échte leuke tijd. Normaal werd zijn alléén zijn nog onderbroken met een reisje. Nu zit hij alleen in zijn flat. De eenzaamheid is hem soms te veel. Ook voor Agnes en mij is dat erg moeilijk. Wij proberen zo vaak mogelijk bij hem te zijn. Ook bellen wij nog steeds elke dag met hem. Maar ja... steeds krijgen wij te horen: "Ik had nou lekker met Mila in haar tuin kunnen zitten en genieten van de boomgaard en die heerlijke kersen" enz. enz. . Jammer genoeg ziet Mila ook geen kans om naar Nederland te komen. Kortom het kost veel energie om Oom Jaap vrolijk te houden. Maar...wij blijven ons best doen hoor!!
Toen wij afgelopen zondag bij hem waren belde Mila. Hij deed nog een poging of zij toch niet naar Nederland kan komen. Hij vergeet dan, dat ook Mila erg oud is en hartproblemen heeft. Hij had het leuk gevonden als zij op zijn 95ste verjaardag zou kunnen zijn. Oom Jaap hoopt 30 juli jarig te zijn. Ik heb zondag een paar foto's gemaakt. Twee foto's heb ik hierbij gevoegd. Eén is er gemaakt tijdens zijn telefoongesprek met Mila!!

Dit was het dan weer voor deze keer. Oom Jaap vraagt nog steeds naar jullie en jullie krijgen de hartelijke groeten!!!!! Groetjes,

Agnes en Jaap
Bijgesloten afbeelding
Bestandstype: jpg 100_2999.JPG (60,4 KB, 7x bekeken)
Bestandstype: jpg 100_3002.JPG (57,5 KB, 2x bekeken)
Chip is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 10-07-08, 21:10   #299
Forum Freak

Esthertje's avatar

Nationaliteit:
Oh wat geweldig dit Chip, als ik dit bericht lees dan besef ik weer waarom dit forum zo fantastisch kan zijn. Is er een mogelijkheid dat we een verjaardagskaartje sturen vanuit Tsjechië Naar jou of direkt naar Ome Jaap, of misschien andere leden ook wel vanuit Nederland om hem te verrassen! Gewwon dat ze van de post met een hele zak aankomen Het leukst zou natuurlijk zijn om een mooie herinnering of een mooi verhaal over Tsjechië op de kaart te zetten, zodat hij heerlijk kan genieten van zijn 2e land op deze manier. Groetjes Esther
Oud 10-07-08, 21:14   #300
Super Lid

Lina's avatar

Nationaliteit:
Jammer hoor dat dat niet meer gaat. Ik vind het wel geweldig dat je op zo'n hoge leeftijd nog zo graag met iemand samen wilt zijn.

*edit* Yep, een kaartje, kleine moeite groot plezier. we hebben nog wel een leuke liggen van onze "woonplaats" in Tsjechië.

Laatst aangepast door Lina; 10-07-08 om 21:20.
Lina is offline   Bericht citeren in antwoord
Antwoord

Onderwerp-opties

Berichtregels