![]() |
|
|
#11 |
|
VIP Lid
|
oh, daar heb ik nog niets van gemerkt. bij ons in de buurt (Vysocina) stroomt het bier nog rijkelijk tijdens de lunch. (is ook veel gezonder dan cola!!)
|
|
|
|
|
|
#12 | |
|
Actief Lid
Nationaliteit:
|
Citaat:
Voor degenen die het niet weten; bij Èerny Most kun je parkeren, vervolgens op het parkeerterrein tegen korting een kaartje voor de metro kopen. Heerlijk, geen vertragingen en parkeerproblemen in de binnenstad. Hoewel dat parkeren bij Èerny Most vandaag weer niet werkte, parkeerterrein vol Zodat ik me weer herinnerde waarom ik ook alweer gewend was de metro te pakken in Praag ... |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
VIP Lid
|
|
|
|
|
|
|
#14 | |
|
Actief Lid
Nationaliteit:
|
Citaat:
(Weet niet zeker of ze dat dan allemaal ook drinken hoor. Volgens mijn zwangere schoonzus die normaal graag een "echt" biertje drinkt is de Tsjechische alcoholvrije pivo echt werkelijk errug goed!). |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
VIP Lid
|
waarschijnlijk Radegast .... ?
|
|
|
|
|
|
#16 | |
|
Moderator
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
VIP Lid
|
In Pisek bij U Reineru hebben ze Radegast alkoholvrij bier uit de tap, dat smaakt toch echt goed als alternatief als je nog rijden moet!
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Moderator
|
Tja, over smaak valt niet te twisten.
![]() |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Lid
Nationaliteit:
|
Controleren ze zo streng op alcohol in het verkeer? Ik heb het nog niet meegemaakt, maar dat wil natuurlijk niets zeggen. Ik ken wel iemand die niet aan zijn medepassagiers denkt en gewoon met alcohol op achter het stuur kruipt, al zijn het maar 2 glaasjes wijn ofzo. Hoe vaak ik er ook iets van zeg, het schijnt niet door te dringen.. Ergens hoop ik dat ze m in Tsjechië dan een keer pakken.. Dan dringt het bij een hardleers iemand misschien een keertje door.. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Lid
|
Arme meneer Jeleuw.......
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|