het Tsjechisch Forum
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Registreren
Registreren FAQ Ledenlijst Agenda Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Antwoord

Onderwerp-opties
Oud 27-06-08, 13:46   #51
Nieuw Lid

lijfering2005's avatar

Nationaliteit:
Camping Sever - bungalows

Ik wil met mijn dochter van 9 naar Camping Sever, daar willen wij zo'n trekkershut huren.
Is er iemand die weet hoe deze hutten uitgerust zijn en of 600 kronen per nacht de totaalprijs is, of komen er nog kosten bij ?
Op de site kan ik er weinig over vinden.
Ook alle reacties welkom over leeftijd gerelateerde uitstapjes in de nabije omgeving. M. vr. gr. Daniela
lijfering2005 is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 27-06-08, 14:54   #52
Legende

Freddy2005's avatar

Nationaliteit:
Citaat:
lijfering2005 schreef:
Is er iemand die weet hoe deze hutten uitgerust zijn en of 600 kronen per nacht de totaalprijs is, of komen er nog kosten bij ?
Welkom Daniella, op de site staat het volgende:

Citaat:
Alle Preise in CZK pro Nacht, inklusive MWSt und Kurtaxen (1€ =cca 30 CZK). Im Preis vom Mietbungalow ist folgendes inbegriffen: Übernachtung im Einzimmerbungalow (4 Betten), Bettwäsche mit wöchentlichem Wechsel, Stromverbrauch und Endreinigung. Personengebühren sind separat zu bezahlen. In jedem Bungalow ist ein Kühlschrank, kein Geschirr. Elektrische Kocher sind in der Rezeption zu verleihen .
Freddy2005 is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 27-06-08, 17:57   #53
Nieuw Lid

lijfering2005's avatar

Nationaliteit:
Bedankt Freddy,
Mijn Duits is niet geweldig. Daarom kan ik er niet uithalen of er met Persohnengebühren bedoeld wordt dat er 60 czk p.p., per nacht bijkomt. Bovendien hoop ik dat er meer in de bungalow zit dan alleen 4 bedden en een koelkast, dus vandaar mijn vraag.
Oud 27-06-08, 19:27   #54
Legende

Freddy2005's avatar

Nationaliteit:
Ik dacht dat u voldoende Duits zou begrijpen. Nu dat niet zo is, wil ik wel nog iets vertalen. Ik denk dat er niet veel méér in dat "huisje" aanwezig is. Er staat trouwens dat er geen vaatwerk, servies en bestek aanwezig is. Stroomverbruik en eindreiniging zijn wel inbegrepen. Een waterkoker kan gehuurd worden bij de receptie.

Wat ze precies met "Persohnengebühren" bedoelen kan ik ook niet zeggen. Kurtaxen zijn wel inbegrepen staat er maar op hoeveel personen slaat dit, normaal worden die toch ook per persoon betaald.

Laatst aangepast door Freddy2005; 27-06-08 om 19:32.
Freddy2005 is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 27-06-08, 20:05   #55
Nieuw Lid

lijfering2005's avatar

Nationaliteit:
Ik dacht eigenlijk dat er stond dat er geen vaatwasser aanwezig was, wat ik op zich ook al een vreemde opmerking vond aangezien ik zelfs in "luxe" vakantiehuizen in Oostenrijk dit nooit aantref. Maar dat verklaart het wel.
Voor de rest wachten we het maar af.
M.vr.gr. Daniela
Oud 30-06-08, 07:33   #56
Nieuw Lid

Feiko's avatar

Nationaliteit:
Ik ben er nu twee jaar achtereen geweest, en ik kan je vertellen dat het zeer simpele huisjes zijn.
Als je alle luxe weg denkt dan is het een onderkomen om te eten te slapen en je spullen op te bergen.
Meer is het niet, er is geen stromend water in de hutten (want zo heb ik ze altijd genoemd) aanwezig.
Deze hutten worden meestal gehuurd door de tsjechen zelf en meestal zijn het de zelfde groep mensen als het jaar ervoor.
Dit even ter informatie ik zelf zou liever een tent mee nemen maar het is maar wat je wilt.
Verder is het een GEWELDIGE camping.

Gr Feiko
Feiko is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 30-06-08, 12:20   #57
Nieuw Lid

lijfering2005's avatar

Nationaliteit:
Hai Feiko,
ik had ook al verwacht dat het eenvoudig zou zijn, mijn probleem is dat ik met een dochter van 8 op vakantie ga met het daarbij behorende speelgoed en zo en....... ik rij Daihatsu Cuore. Dus vandaar dat ik een hut wil, zodat ik in ieder geval de ruimte bespaar van tent, luchtbedden, etc. Bovendien is het enigste waaraan ik me altijd stoor met camperen dat na een paar dagen slecht weer alles klammig en muffig wordt. Nou gaan we er natuurlijk vanuit dat we prachtig weer krijgen!!! Maar voor de zekerheid....
Gr. Daniela
Oud 30-06-08, 14:16   #58
Nieuw Lid

Feiko's avatar

Nationaliteit:
JA dan kun je niet veel meenemen dat klopt.
Maar goed je wilde weten wat het moest voorstellen die hutten nou ben je enigzins ingelicht mag ik hopen.
Ik ehb me daar prima kunne vermaken in ieder geval en met mooi weer is het er schitterend.
Kinder kunnen zwemmen naar hartelust en het eten is er ook niet duur.
Wij hebben er twee jaar gestaan tussen de tsjechen in en wij hebben ons er geen moment verveeld.
Dit jaar gaat mijn zwager die kant op. zelf gaan we door omstandigheden niet meer.
Maar ik kan je de camping aan bevelen.

Gr Feiko
Feiko is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 11-07-08, 20:39   #59
Nieuw Lid

Brigittevl's avatar

Nationaliteit:
Vorig jaar zijn we er ruim een week geweest.
Erg naar mijn zin gehad, plekkie aan het water en gezellige mensen om ons heen. Contact met Nederlanders en duitsers.
Mijn kinderen speelden met alle nationaliteiten, ook tsjechische kinderen.
Je kunt er inderdaat prima pizza's eten.
De douche is echt tsjechisch: vieze gordijnen maar wel een goede warme straal als je op tijd bent
Brigittevl is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 15-07-08, 09:45   #60
Nieuw Lid

Nationaliteit:
hoi, wij zijn er ook zo rond 23 juli. we waren er vorig jaar ook en wij en de kids van 3 en 5 vonden het helemaal geweldig.
TonYol is offline   Bericht citeren in antwoord
Antwoord

Onderwerp-opties

Berichtregels