![]() |
|
|
#11 |
|
VIP Lid
|
CANABA is een heel bekende bouwer in CZ. Bouwt ook veel in omgeving van Praag en niet alleen enkelingen maar ook projecten. Weekend-huis stijl heb ik (nog) niet van ze gezien, hoofdzakelijk "rodinne domy".
In projecten hebben ze vaak een "demo-woning" staan. |
|
|
|
|
|
#12 | |
|
Super Lid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#13 | |
|
Lid
|
eerst elektra en water, dan pas aanvraag bouwvergunning?
Onderstaand stukje is een gedeelte van een tekst die ik 16 maart geplaatst had.
Citaat:
Mijn tussenpersonen zijn al naar 4 verschillende plaatsen gestuurd ivm de vergunning voor de waterput. Wat ik niet begrijp is dat de bouwvergunning niet aangevraagd kan worden als er nog geen vergunning voor de waterput is. Heeft iemand hier ervaring mee? |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Nieuw Lid
|
In tsjechie net als in nederland is de gemeente aansprakelijk naar het afgeven van de bouwvergunning,dat je ook water en stroom hebt. Daarvoor willen ze 100% zeker weten voordat je de bouwvergunning aanvraag dit geregeld is anders lopen zij de kans dit te moeten doen en betalen. Ook moet je soms bij een eigenbron aantonen dat deze genoeg water kan leveren.
vandaar groeten |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Nieuw Lid
|
contact Canaba
Op de website van Canaba heb ik gezien dat het aanvragen van de catalogus problemen geeft voor geintereseerden met een niet Tsjechische postcode. Voor wie belangstelling heeft, ik wil je adres wel even doorgeven aan onze contactpersoon, zodat je alsnog een catalogus kunt ontvangen.
Tot op heden zijn onze ervaringen met Canaba zeer goed. Mocht ik iemand van informatie kunnen voorzien, dan kan dat altijd. J.vd Veen |
|
|
|