![]() |
|
|
#51 |
|
Nieuw Lid
|
Autokemp Olsina
Wie kent deze camping! Hoe zijn de kleine 4 persoons hutten!
Camping ligt vlak bij Lipnomeer, is nog zeer betaalbaar, maar is het er ook gezellig!! Er is zo weinig over bekend, toch raar de web site ziet er best aardig uit! Laatst aangepast door puls; 23-02-08 om 19:00. |
|
|
|
|
|
#52 |
|
Nieuw Lid
|
Ik heb de Topic net doorgelezen, maar over de huisjes is niet veel bekend! Freddy, ik kwam jouw naam daar ook regelmatig tegen, ben jij hier dan weleens geweest!
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
Legende
|
Neen, puls ik ben geen kampeerder! Wellicht kan iemand anders je helpen met info over de huisjes.
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
Volwaardig Lid
|
Hallo Puls,
Er is wel meer over camping Olsinach in Cerna v Posumavi geschreven. Wij zijn er in 2005 geweest maar helaas door slecht weer verder getrokken. De camping was erg leuk, dus in 2006 opnieuw naar Olsinach geweest.Drie schitterende weken gehad en het weer werkte erg mee.De camping vonden wij erg mooi. Hij ziet er landelijk uit, deels ruime vrije plaatsen en deels terrasvormig. Deze plaatsen zijn niet al te ruim. De camping ligt direct aan het meer en je kunt zwemmen in het meer. 's avonds een kampvuurtje maken en het restaurant heeft prima eten. Sanitair is rechts bij tentgedeelte niet geweldig. aan het linker gedeelte is dit enkele jaren geleden vernieuwd en het ziet er prima uit. Het wordt ook goed schoongehouden. Er zijn enkele tennistafels en je kunt een waterfiets huren. Voor kinderen en volwassenen een ideaal oord. De beheerder spreekt enigszins duits. Veel succes, betty Laatst aangepast door algera; 24-02-08 om 10:00. Reden: foutje |
|
|
|
|
|
#55 |
|
Nieuw Lid
|
Wij willen dit jaar weer eens gebruik van onze boten maken. We hebben een soort zodiac maar met zeiltuigage. Mag je met motorboot op het water? De camping zit aan de andere kant van de brug, je kunt niet zo gemakkelijk op het grote meer komen dan of wel? Is het afgesloten gedeelte groot genoeg om leuk te kunnen zeilen?
|
|
|
|
|
|
#56 |
|
Forum Freak
|
Je mag bijna nergens met een motorboot.
Zeilen of een elektroboot mag wel. Maar kan je niet van te voren informeren bij de camping of huisje waar jullie je vakantie gaan houden? Veel succes. |
|
|
|
|
|
#57 |
|
Nieuw Lid
|
Ik ben erg benieuwd of het een leuke camping is....we (mijn vriendin en ik) gaan het deze zomer maar eens proberen op deze camping. Als ik het allemaal zo lees, zit het wel goed! Kan niet wachten!
Zijn er verder nog tips waar ik in de omgeving zeker heen moet gaan? |
|
|
|
|
|
#58 |
|
Moderator
|
Zoek maar eens op "Lipnomeer" in de rubriek Attracties & Bezienswaardigheden. Dan ben je wel even zoet met lezen en bewaren we dit topic voor vragen/opmerkingen over camping Olsina.
![]() |
|
|
|
|
|
#59 |
|
Nieuw Lid
Nationaliteit:
|
Wij hebben er vorig jaar 1,5 week gestaan met de tent.
Eigenaars zijn aardig en behulpzaam, sanitair was goed voorelkaar. De gasten bestonden voor 90% uit Nederlanders Er is een klein restaurantje met beperkte kaart. Klein nadeel is dat als de wind vanaf het meer komt dan koelt het 's avonds behoorlijk snel af. Een absolute must see is Ceske Krumlov en Ceske Budejovice is ook mooi |
|
|
|
|
|
#60 |
|
Nieuw Lid
|
Ik zit met mijn man het forum even na te lezen en we denken dat we deze zomer ook naar deze camping gaan. We lezen zoveel positive berichten.
Weet iemand of er campers toegelaten worden? Of iss er een apart gedeelte op de camping? |
|
|
|