|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#1 |
|
Actief Lid
Nationaliteit:
|
PIVO
Het land van de pivo.., laat ik de aftrap geven voor een top drie van pivomerken, wel met een vermelding waarom??
1. Cambrinus < smaakvol,zacht en licht verteerbaar> 2. Budvar < apart, prikkelend en licht verteerbaar> 3. Chodovar < goedkoop en LAXEREND> |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Moderator
|
Re: PIVO
slechts een top 3????
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Moderator
|
toch geen laxerende bier??????
![]() staropramen, velkopopovicky kozel.... |
|
|
|
|
|
#5 |
|
VIP Lid
|
Holba ...
Weet ze zo gauw ff verder niet meer .... Hahaha Maar het ene bier is echt wel beter dan het andere. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Moderator
|
tak kluci... tady jsou;
Prazdroj, Primus, Samson, Platan, Bernard, Lobkowicz, Pernstejn, Verna Hora, Pokusny Pivovar, Louny, Litovel, Branik, Zubr,... en nog heeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeel meeeeeeeeeer zie ook; http://www.beer.cz/ |
|
|
|
|
|
#7 |
|
VIP Lid
|
ZUBR!
Uit Prerov... Daar heb ik ook veel van gezopen ![]() Verder veel gedronken van Gambrinus, Plzensky, Krusovice, Radegast, Starobrno, Budvar, Cerveny Drak, Velvet... Andere namen herinner ik me niet meer ![]() Glazen van Krusovice zijn cool. Heb er hier 2 staan. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Moderator
|
inderdaad Krusovice is bepaald niet slecht (misschien wel de betere klasse)...
|
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Super Lid
Nationaliteit:
|
Presne tak - Litovel jsem chtela jmenovat, jelikoz je to jedno 'z nejlepsich piv (i kdyz uz nepiju, ale driv jsem si Litovel rada dala!!!) no a ne kazdej zna toto pivecko. Kdyz ho dokonce jmenuje Prazak - dík Miso- tak to je co rict - fakt se 'v pivu vyznas!
![]() Ja jsem mimochodem 'v Litovli vyrustala (do mych tri let, pak jsme se odstehovali sem do Holandska)no a vzdycky jsem tam jezdila - je tam proste nadherne!! www.mestolitovel.cz Ahoj, Erika |
|
|
|