![]() |
|
|
#111 | |
|
Nieuw Lid
|
Student Agency
Citaat:
ik had hieromtrent nog een klein vraagje... kan ik dat ticket dan niet gewoon laten bestellen en afhalen door 'een derde' die me het retourticket dan vanuit Tsjechië opstuurt? Of zit de procedure zo ineen dat je slechts je ticket kunt kopen als je je als 'verbruiker' kunt identificeren? Mocht dat niet het geval zijn, is die barrière toch relatief gemakkelijk te omzeilen en blijft Student Agency 'in alle gevallen' goedkoper... "of vat ik de bal mis...?" dank Pét'a |
|
|
|
|
|
|
#114 |
|
Actief Lid
|
Het Kan nog goedkoper
Weet van medeforummers dat ze net als ik zo'n 30 keer per jaar op en neer naar de cz gaan. De meesten met een lege achterbank. Zou het niet een idee zijn om een soort poul op te zetten met beschikbare plaatsen?
Joep Laatst aangepast door PuNkEnStEiN; 16-05-08 om 07:11. Reden: Bericht iets aangepast - oproep voor meerijden staat in de rubriek Reisgenoten. |
|
|
|
|
|
#115 |
|
Nieuw Lid
|
dat maakt het wel meteen lastig want ik heb pas 17 juni vrij tot 28 en kom uit zeist.nogal ver dus en in tsjechie moet ik in de richting van ceska lipa uitkomen.wel een goed idee maar maakt het wel een beetje ingewikkeld
![]() |
|
|
|
|
|
#116 | |
|
Moderator
|
wij hebben eigen Reisgenoten!
Citaat:
dit hebben wij al lang. Onder Vervoer -> Reisgenoten kun je je wensen kenbaar maken. |
|
|
|
|
|
|
#118 |
|
VIP Lid
|
19 euro, brussel-praag-brussel.
Ticket: Retour Ticket Van: BRUSSEL-NOORD (Belgie) Naar: PRAHA (Tsjechie ) Heenreis: 17 Juni, 2008 16:30 Terugreis: 24 Juni, 2008 22:00 Passagiers: 1 Totaalbedrag: E 19.00 |
|
|
|
|
|
#119 |
|
Moderator
|
Mooie prijs, maar bij welke maatschappij is dat, Stef?
![]() |
|
|
|
|
|
#120 |
|
VIP Lid
|
men excuses, vergeten bij te vermelden:
ons allergekende eurolines. niet alleen de prijs is goed, maar ook het uur van terugkomst: om 2200u: nog een namiddagje rondkuieren in praag dus. |
|
|
|