![]() |
|
|
#111 |
|
Super Lid
|
Ik begrijp Krul wel hoor, bij de Albert heb je vaak alleen de levensmiddelen en bij de hypernova hebben ze 'n veel uitgebreider assortiment.
Ik vind trouwens nog steeds de Tesco het leukst om te winkelen, vooral vanwegen de atlassen en boeken die ze er verkopen. |
|
|
|
|
|
#112 |
|
Nieuw Lid
|
Boodschappen
Goedenavond ,
Ik ben nieuw op het forum. Wij gaan op 2 augustus naar Nova Hamry in West Bohemen in het Ertsgebergte . Dat ligt vlakbij Nejdek. Kan iemand ons vertellen, of je daar in de buurt een suoermarkt hebt. Het liefst iets in de trend van Lidl of Aldi . We gaan voor de eerste keer naar Tsjechie . Groetjes Karina en Peter |
|
|
|
|
|
#114 | ||
|
Moderator
|
Citaat:
Volgens Mapy.cz ligt het tussen Liberec en Harrachov. Of heb ik nu weer een andere Nova Hamry te pakken? Citaat:
Ik snap de ongerustheid als je voor het eerst naar Tsjechië gaat, maar eenmaal daar geweest snap je ook dat dat nergens voor nodig is In Tsjechië zijn meer, grotere supermarkten met een veel groter assortiment dan hier in Nederland. |
||
|
|
|
|
|
#115 |
|
Legende
|
|
|
|
|
|
|
#117 |
|
Super Lid
|
|
|
|
|
|
|
#119 |
|
Super Lid
|
Nee hoor Karina! Laat je verrassen maar wees niet bang voor enorm achtergebleven gebied, dit valt reuze mee. Ook in NL is verschil tussen randstad en dorpjes in de achterhoek (of Brabant), maar da's juist leuk. Heel fijne vakantie gewenst!!
|
|
|
|
|
|
#120 |
|
VIP Lid
|
In Karlovy Vary, kort bij Nejdek, zitten in ieder geval een Kaufland, een Hypernova (Albert Heijn warenhuis super plus) en een gigantische Tesco.
Deze laatste is volgens mij 7 x 24 uur per week open! Als je via Cheb het land binnenkomt, rijd je er bijna letterlijk overheen als je Karlovy Vary nadert. (En je kunt er ook relatief goedkoop tanken!) De andere twee zitten iets verder aan de toegangsweg naar het centrum vanuit Cheb. |
|
|
|