![]() |
|
|
#31 |
|
Nieuw Lid
|
Hoi Dutchy1975,
Is wellicht een goed idee om de koppen bijelkaar te steken. Ik ben er vanaf 1 juni in ieder geval pas. Wellicht is het makkelijker om te mailen. Mijn emailadres is biarritzboy@hotmail.com Hoi Sylvia, Ik weet dat ik op het volgende adres kom te werken. Human Resources - Prague BPO Center Accenture Services, s.r.o. V Parku 2316/12 148 00 Praha 4 Bedankt voor je tips tot nu toe! Merijn |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Lid
|
als het bij accenture niet lukt, ik werk bij inbev op het kantorencomplex en wij zoeken altijd nederlanders.
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Nieuw Lid
|
Woonruimte gezocht in Praag
Hey,
Ik ga vanaf 1 september 2008 tot 31 december stage lopen in praag. Ik ben voor die tijd dan ook op zoek naar een woonruimte in deze stad, maar heb geen flauw idee hoe ik dat aan moet pakken. Heeft er nog iemand tips&tricks hoe ik dit het beste kan regelen? |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Actief Lid
|
Hallo Hester,
Met een makelaar contact opnemen. wanneer je wilt kan ik je wel in contact brengen met een goede makelaar. We hebben ook een flatje in Praag en dit is verhuurd, maar huurders hiervoor zoeken we altijd via een makelaar. Je hebt weinig gedoe en alles is goed geregeld. Groeten, Nancy |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Lid
|
Woonruimte In Praag
Hallo Hester,
Praag 4 Chodov, Jizni Mesto naast de LIDL ACHTER EEN BENZINEPOMP VAN OMV STAAN DIVERSE EX HOTELS DIE ZEKER VOOR LANGERE TIJD LEUKE AANBIEDINGEN HEBBEN AAN BETAALBARE KAMERS CA NAAST METROSTATION hAJE ALLEMAAL GOED LOOPBAAR, ETEN EN DRINKEN IN DE OMGEVING GOED EN GOEDKOOP. |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Nieuw Lid
|
tips
De prijzen van huurflats zijn behoorlijk omlaag...
Ik huurde voor een vriend onlangs een maisonette 100m2 met twee slaapkamers huiskamer, dakterras van 23m2, op Manesova (vinohrady, praag 2) geheel gerenoveerd met alles erop en eraan voor 17.000 + GasWaterLicht Vandaag onderteken ik zelf een contract voor maisonette 132m2 met 3 slaapkamers elk met eigen badkamer waarvan 1 met bubbelbad, enorme huiskamer met moderne keuken met alles erop en eraan (Vaatwasser, yeah!) met dakterras op Luzicka (Vinohrady Praag 2) voor 20.000 + GasWaterLicht goede websites zijn www.sreality.cz of www.reality.cz waar je vrij goed kunt zoeken in het aanbod (à la Funda). www.ebipraha.cz is nog steeds mijn favoriet, zeer betrouwbare makelaar, legt je niet af enz. Jana van AAA Byty is ook goed (de vriendin van mijn collega die mijn apt. regelde)... enfin mogelijkheden genoeg en steeds redelijker prijzen. Tsjechisch spreken helpt nog steeds en hard onderhandelen. |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Nieuw Lid
|
Gezocht: appartement in Praag
Hallo,
Ik ben op zoek naar een appartement in praag. Aangezien ik volgend schooljaar (eind september- eind juni)samen met een vriend in Praag zal studeren. Liefst met 2 slaapkamers en een keuken, badkamer. Ik heb al gezocht op de site www.maxima.cz maar de prijzen zijn aan de hoge kant. Het mag ook een 'kot' zijn, dus enkel een slaapkamer en een gemeenschappelijke keuken, badkamer maar dat heb ik nog niet gevonden in Praag. Indien iemand een adres of nuttige tips geeft dan hoor ik het wel. Met adresssen van Tsjechische website's kan ik niet veel aanvangen aangezien ik geen woord Tsjechisch ken. PS: de school waar ik naar toe ga is het CVUT in praag 6 Met vriendelijke groeten, xander |
|
|
|