het Tsjechisch Forum
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Registreren
Registreren FAQ Ledenlijst Agenda Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Antwoord

Onderwerp-opties
Oud 14-05-08, 17:04   #31
Actief Lid

Riannah's avatar

Nationaliteit:
Bolf??? Repka??? Die zijn niet zo goed meer, vind ik. Cerny ook niet zo, doe dan maar Zitka! En je vergeet Polak!

en dan een gepaste opstelling:

Cech
Kovac, Ujfalusi, Rozehnal, Jankulovski
Poborsky, Polak, Galasek, Matejovsky
Koller, Lafata
Riannah is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 15-05-08, 12:52   #32
Actief Lid

mathijs_cz's avatar

Nationaliteit:
mijn opstelling(3-5-2) Cech

Rozehnal/Ujfalusi/Hubschman
Kovac/Grygera Jankulovski/Sirl
aanvallend aanvallend
Galasek
verdedigend
Matejovsky Jarolim

Sionko/Kalouda/Vlcek Pudil/Plasil
aanvallend aanvallend
Koller
targetman
Fenin/lafata/sverkos/bednar

dit zou een haalbaar en mooie opstelling zijn, veel snelheid en overzicht, met aanvalllende backs, en stevige middenvelders, snelle buitenspelers, en dodelijke aanvallers.
mathijs_cz is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 15-05-08, 15:21   #33
Super Lid

noekie14's avatar

Nationaliteit:
De EK-selectie van Tsjechië:

Doel: Petr Èech (Chelsea
Verdediging: Zdenìk Grygera (Juventus), Marek Jankulovski (AC Milan), David Rozehnal (Lazio), Tomáš Ujfaluši (Fiorentina).

Middenveld:Tomáš Galásek (Nürnberg), Jan Polák (Anderlecht), Libor Sionko (FC Kopenhagen),

Aanval: Milan Baroš (Portsmouth), Jan Koller (Nürnberg), Václav Svìrkoš (Branik Ostrava)
noekie14 is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 15-05-08, 20:13   #34
CZ Moderator

Gambrinus's avatar

Nationaliteit:
Citaat:
Riannah schreef:
Bericht bekijken
Bolf??? Repka??? Die zijn niet zo goed meer, vind ik. Cerny ook niet zo, doe dan maar Zitka! En je vergeet Polak!
Polák ben ik zeker niet vergeten, net zoals zijn idiote actie tegen Italië afgelopen WK...
En Repka niet goed? Hij is de beste speler in de Gambrinus Liga! Bolf is de belangrijkste schakel van Baník achterin, hij heeft een groot aandeel in de goede positie die Baník nu bezet in de competitie...
Gambrinus is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 16-05-08, 08:31   #35
Actief Lid

Riannah's avatar

Nationaliteit:
sorry, zo goed hou ik de Gambrinus Liga niet in de gaten
Maar Polák is echt wel een goede speler, bij Anderlecht doet hij t heel goed! En die actie tegen Italie, nouja...
Riannah is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 19-05-08, 20:45   #36
Legende

Freddy2005's avatar

Nationaliteit:
Tsjechië moet zonder Sirl naar het EK

De Tsjechen zullen het op het EK in Oostenrijk en Zwitserland moeten doen zonder Radek Sirl, de linksachter van Zenit Sint-Petersburg.

Sirl heeft een blessure aan de kruisbanden van zijn knie en is een maand out. "Zijn blessure is ernstig. De behandeling duurt zeker drie weken", zegt bondscoach Karel Brückner.

De verdediger veroverde vorige vorige week nog de UEFA-cup met Zenit Sint-Petersburg.

Wie Sirl zal vervangen in de 23-koppige selectie van Tsjechië, is niet bekend.

sporza.be
Freddy2005 is online now   Bericht citeren in antwoord
Oud 19-05-08, 21:22   #37
Actief Lid

mathijs_cz's avatar

Nationaliteit:
Repka is zeker een goede verdediger, maar ik denk niet dat hij bij die groep past, en hij heeft soms wel is wat woede aanvalletjes, wat de kop kan gaan kosten voor tsjechie( als ze dan bijv met 10 man moeten spelen) verder is bolf ook wel een goede verdediger zeker voor de gambrinus liga( die dit jaar aardig opgewaardeert is naar een naar mijn mening mooie competitie) alleen zal hij wel te kort komen bij het ek als hij spelers als c.ronaldo tuncay of frei moet verdedigen,

verder hoop ik dat Sverkos een belangrijk aandeel zal brengen, netzoals Heinz dat deedt 4 jaar terrug, hij werd toen ook niet echt geweldig ontvangen, maar werd topscoorder van de liga en banik ostrava werd 1e, en op het ek maakte hij mooie doelpunten en goeie assist, laten we hopen dat Sverkos in zijn voetsporen loopt...
Oud 20-05-08, 09:15   #38
Legende

Freddy2005's avatar

Nationaliteit:
Tsjechië mist Pudil op het EK

Wie ook uit de selectie valt, is Daniel Pudil van Slavia Praag. Pudil heeft een beentje gebroken in zijn rechterhand.

Brückner riep Hertha-middenvelder Rudolf Skacel op als vervanger. Die is er voor het eerst sinds 2005 bij. Hij verzamelde nog maar drie caps.

sporza.be
Oud 20-05-08, 11:47   #39
Legende

Freddy2005's avatar

Nationaliteit:
Skacel vervangt geblesseerde Pudil in Tsjechische selectie

Citaat:
Freddy2005 schreef:
Bericht bekijken
Brückner riep Hertha-middenvelder Rudolf Skacel op als vervanger. Die is er voor het eerst sinds 2005 bij. Hij verzamelde nog maar drie caps.

sporza.be
De Tsjechische nationale voetbalploeg is zonder middenvelder Daniel Pudil naar zijn voorbereidingskamp in Oostenrijk vertrokken. De speler van Slavia Praag brak een beentje in zijn rechtervoet en moet een kruis maken over het EK, dat van 7 tot 29 juni in Zwitserland en Oostenrijk gehouden wordt. Hij wordt in de selectie vervangen door Rudolf Skacel van het Duitse Hertha Berlijn.

De 27-jarige Skacel, ex-speler van Slavia Praag, Olympique Marseille, Panathinaikos, Hearts en Southampton, telt drie nationale selecties. Gisteren al had bondscoach Karel Brückner laten weten dat Radek Sirl, de linkerflankverdediger van het Russische Zenit Sint-Petersburg, geblesseerd moest afzeggen voor het EK.

De Tsjechische nationale ploeg, met Anderlecht-spelers Daniel Zitka, Jan Polak en Stanislav Vlcek in de rangen, is op het EK ingedeeld in groep A en speelt tegen Zwitserland, Portugal en Turkije. (afp/adv)

hln.be
Oud 20-05-08, 12:03   #40
Actief Lid

mathijs_cz's avatar

Nationaliteit:
ik hoop niet dat dit weer de kop gaat kosten voor Tsjechië omdat er allemaal blessures komen, heel jammer voor pudil dat hij het EK moet missen, want als hij een goede partij had gespeeld had hij misschien wel een leuke transfer verdient naar het buitenland, verder ben ik wel blij dat skacel meedoet, omdat ik heb al jaren een goeie middenvelder vind die mulitfunctioneel is.
Antwoord

Onderwerp-opties

Berichtregels