![]() |
|
|
#41 |
|
VIP Lid
|
voordat weer een hele menigte in de stress schiet, lees posting 4!!!!!!!!!
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Volwaardig Lid
|
Nou ik ben al aardig in de stress. Het is altijd goed dat mensen die in het land wonen ook de taal spreken. Daar ergerde ik me vaak in NL aan. Maar van het woord "test" schrik ik toch wel van. Ik ben voornemens om mijn test te doen begin volgend jaar. Ik houd jullie daarvan op de hoogte. Maar..................als iemand al eerder voor de test gaat...............laat het ons weten hoe het was en wat ze vragen.
![]() |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Volwaardig Lid
|
geldigheid papieren
mij is verteld dat mijn potvrzeni oprechodnem pobytu na uzemi [verblijfsvergunning?] en doklad o rodnem cicle [sofinr?] voor het leven zijn over verlengen is niet gepraat.Moeten de kids van 15 en 18 ook een vergunning hebben,?Joep
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Lid
|
is dat zo
![]() ![]() ![]() ![]() wij vinden ze bij de Tsjechische vreemdelingendienst niet ongezellig, we moesten daar zijn voor het e.e.a. kopen we eerst ff paar gram milka, natuurlijk bij een Tsjechies winkeltje, bij de vreemdelingendiens werden wat vragen gesteld die in het Tsjechies dienden te worden beantwoord, de milka hielp zeer goed en mijn enkels waren lichtelijk blauw van het schoppen van mijn vrouw, maar dopredele, ik verstond echt alles, vlgs opgave van deze charmante dame die werkte voor de vr. dienst, je kunt proberen de soep te eten zoals je die voor je neus krijgt, het verkrijgen van het benodigde papiertje hebben we ff gevierd in een jidelna |
|
|
|
|
|
#45 | |
|
Volwaardig Lid
|
Citaat:
Wel mijn paspoortnummer en die is geldig tot april 2009 ![]() En dan? Ik snap niet zoveel van de formulieren. Zo heb ik nooit een doklad o rodnem cicle gekregen. |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Pivonist
|
Kan de test niet van internet worden geplukt? Zo ja dan kunnen we ons daarop concentreren en slagen we met Tsjechische vlag en wimpel!
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Nieuw Lid
|
moet iedereen die test doen wij hebben een permanent stay.
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Actief Lid
|
BESTE BEN 1
WAT JIJ HEB ,IS EEN TIJDELIJKE VERBLIJFS VERGUNNING ZONDER EIND DATUM. ALS JE IN NEDERLAND EEN NIEUW PASPOORT KRIJGT,MOET JE DAAR MEE NAAR DE VREEMDELINGEN POLITIE VOOR EEN NIEUWE STEMPEL IN JE PASPOORT. HET INLEG VEL MOET JE GEWOON IN JE NIEUW PASPOORT STOPPEN. GROET lOEK |
|
|
|
|
|
#50 |
|
Pivonist
|
Ik heb geen paspoort maar een identieteitsbewijs, waar plaatst men het stempel?
|
|
|
|