|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#31 |
|
Pivonist
|
Ik heb de ervaring dat je in de meest vetleren hostinecs het lekkerst kan eten, dus dat wordt smullen..............................
|
|
|
|
#32 |
|
Forum Freak
|
En....... Belgen weten niet wat lekker is!!!
![]()
|
|
|
#33 |
|
Pivonist
|
Kukel is toch een Hollands haantje![]()
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Forum Freak
|
Deze Belgen bedoelde ik Macek!!
|
|
|
#35 |
|
VIP Lid
|
Zeg, KNUFFEL, je weet het verloop van jouw verhaal weer eens lekker te rekken!!...
Of mag je vanaf de Intensive Care niet schrijven?... Char. __________________________________________________ ______ Char. ...leeft met je mee... |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Actief Lid
|
Met al die aandoeningen lukt dat denk ik helemaal niet
![]()
|
|
|
|
#37 |
|
Volwaardig Lid
|
Volgens mij zit hij nog steeds op de pot...................Kan nog wel even duren............. |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Ik was even lekker weg, maar hier is het vervolg op:
Een weekje Loket. Zondagmiddag, de zon schijnt en op straat heeft restaurant/pension Petr een paar stoeltjes neer gezet. Wij gaan er zitten, even lekker bieren. En jawel hoor, we raken met Petr hoogst persoonlijk in gesprek. Hij is broodje nuchter. Gisteravond, vertelde hij, was oma dronken geworden van de Becherovka. Maar ja, ze was jarig en dat werd goed gevierd. Oma kwam aangewandeld, zag er opmerkelijk vief uit. En zo keuvelden we verder met Petr. Of we bij hem willen eten. Jazeker, scheurbeuk en buikloop willen we wel krijgen, desnoods betalen we ervoor. Natuurlijk, maar dan alleen als hij kachna heeft. Dat heeft hij niet, problem. Na drie keer gelopen te hebben voor 18 biertjes en drie keer Fanta verteld hij dat hij de kachna georganiseerd heeft en dat we morgenavond bij hem terecht kunnen. Mooi, lekker baggervette kachna. Als je van Petr ziek wordt dan maar gelijk goed………………… |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Actief Lid
|
Eend Noelle
![]() |