|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#1 |
|
Nieuw Lid
|
Kamperen in een hutje nabij Praag
hallo allemaal
ben opzoek naar een kamping in de buurt van praag (aangezien daar de vliegtuigen landen) in the middle of nowhere zonder toeristen, kleine kids of andere drukke mensen een hutje vlak bij de bossen waar ene rivier doorheen stroomt geen nieuwbouw alleen een vervallen dorpje met een wat romantische uitstraling paar restaurantjes en een plaatselijke bar met een mooie barkeepster en ik ben helemaal tevreden een redelijk goed bed (slechte rug) en stoel met tafel meer heb ik niet nodig al zou stroom toch best handig zijn ![]() de rede dat ik dit wil is zonder afleiding een stapel boeken doorlezen en ik haat lezen hehe van juni tot juli zou ik in tsjechie willen verblijven hoop dat jullie wat tips kunnen bieden oja en je raad het al......het moet zo goedkoop mogelijk ![]() |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Forum Freak
|
Dan kan ik je in ieder geval adviseren een luchtbedje mee te nemen, want goedkoop en een goed bed dat gaat niet goed samen in Tsjechië!!!
|
|
|
#3 |
|
Nieuw Lid
|
dat is ook een optie idd
hopelijk wordt de koffer niet te zwaar dan ![]() wat zijn de goedkoopste vluchten en waar boek ik deze? heb hier en daar al gekeken en kom zo rond de 80,- euro uit vond deze nederlandse camping (hopelijk niet veel toeristen) http://www.campingkolodeje.eu/Homenl.htm ze hebben een paar kleine hutjes helaas staan daarvan geen prijzen op de site ![]() Bericht 11-05-08 om 16:45 aangepast door eric12345. |
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Actief Lid
|
|
|
|
#5 |
|
Nieuw Lid
|
jup daar kwam ik ook het goedkoopst uit
![]() |
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Forum Freak
|
Citaat:
Dit staat er in hun prijslijst. Maar...... een Nederlandse camping en dan ook nog in de buurt van Praag....... ik zou niet rekenen op goedkoop en rustig!!!
|
|
|
|
#7 |
|
Nieuw Lid
|
ik heb van mijn huisgenoot vernomen dat de trein in tsjechie een schijntje kost
maar ga ik in de bergen van het noorden of in het zuiden zitten volgens mijn huisgenoot is het eten in het zuiden beter |
|
|
|
|
|
#8 |
|
VIP Lid
|
Jawhahaha, helemaal in het zuiden kun je zelfs een frikandel op het menu tegenkomen!!
Nee, maar serieus, bedoelt je huisgenoot met "het zuiden" dan Italie of zo? Want dan heeft ie gelijk. Anders zou ik me daar niet druk over maken.
|
|
|
#9 |
|
VIP Lid
|
overal is het eten lekker. maar voor de rust zal ik meer naar het oosten gaan opzich. want daar is het denk de minste kans om nederlands aan te treffen.
|
|
|
|
#10 |
|
Moderator
|
Ik heb dit topic vanuit de Kampeerrubriek verplaatst omdat het eerder over van alles en nog wat dan over kamperen gaat.
![]() |
|
|
|