|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#101 |
|
VIP Lid
|
|
|
|
|
|
|
#102 |
|
Forum Freak
|
Wat temperaturen betreft moet je iets verder kijken dan je neusje lang is Muldertje, op de voorpagina staan namelijk dagelijks de temperaturen van heel Tsjechië!!
![]()
|
|
|
|
|
#103 |
|
Volwaardig Lid
|
hallo
ik heb even een vraagje namens mijn moeder, wij hebben huis valenta gehuurd in dobronice en komen 2 augustus aan. nou wouden wij graag een fiets huren weet iemand een adres in de buurt van dobronice waar dit kan? en weet iemand mischien een website hiervan? ook zouden we nog graag willen weten of er ook leuke wegrestaurantjes in de buurt van dobronice zijn in plaats van alleen gewone restaurants. wegrestaurants vinden wij namelijk gezelliger dan een gewoon restaurant. verder wouden wij nog graag weten of de oever van de luznice stijl is bij huis valenta of dat je gewoon makkelijk het water in kan lopen dit,omdat ik mijn enkelbanden gescheurd heb gehad en mijn voet vergroeid is waarvoor ik nu semi ortopedische schoenen moet dragen en heel veel pijn nog heb aan mijn voet ik hoop dat iemand mij kan helpen met het vinden van deze antwoorden groeten irene mulder
|
|
|
|
#104 |
|
VIP Lid
|
Huis Valenta ligt niet aan de oever van de Luznice, je moet ongeveer 100 meter lopen om daar te komen.
Je kunt daar wel makkelijk het water in, het is daar niet diep en niet stijl. Ook is het verstandig om waterschoenen te dragen aangezien er scherpe stenen op de bodem liggen. |
|
|
|
|
|
#105 |
|
VIP Lid
|
Irene Mulder kun je ons, na jouw gedegen onderzoek hier op het Forum, al berichten hoe jullie, van dag tot dag, de vakantie gaan doorbrengen? ...
Je zal waarschijnlijk niet per trein reizen... Char. |
|
|
|
|
|
#106 |
|
Volwaardig Lid
|
hierbij onze planning waar char zo bijzonder nieuwsgierig naar was.
dag 1 aankomst en uitpakken "s avonds rumikubben met de hele famillie dag 2 na bechyne hier gaan we naar de viswinkel om wat spullen te kopen voor de jongens. winkeltjes bekijken. informatie bekijken bij het vvv kantoor. en een visvergunning halen voor de jongens tegenover het kolen afreken huisje. 's avonds vissen en wandelen dag 3 zwemmen en boodschappen doen vissen rumikubben dag 4 dagje naar cesky krumlov kasteel bekijken en kasteeltuin naar het wassenbeeldenmuseum dag 5 wandelen in de omgeving en naar de ruine in dobronice dag 6 dagje naar kozi hradek mooie ruine bekijken en wat door het stadje lopen dag 7 boodschappen doen in bechyne zwemmen vissen dag 8 dagje naar bechyne kano huren en bekijken van de oude spoorbrug dag 9 dagje naar tabor onderaardse grotten bekijken en de historische binnenstad bezichtigen dag 10 dagje naar chynov met auto naar tabor dan met trein na chybov dan de grotten bekijken en de waterval. dag 11 deze dag gaan we bij het huisje dingetjes doen zoals zwemmen,spelletjes boodschappen enzevoort dag 12 dagje naar hluboka hier gaan we naar de dierentuin en het kasteel dag 13 dagje naar bechyne met een stoomtreintje gaan we dan van bechyne naar cice versa en gaan daar wandelen dag 14 dagje naar divci kamen hier gaan we naar de ruine dag 15 zwemmen en vissen dag 16 nog een keertje kanoen dag 17 dagje winkelen in grootste winkelcentrum van zuid-bohemen in ceske budejovice dag 18 gaan we kijken of we ergens fietsen kunnen huren dag 19 zwemmen en vissen dag 20 inpakken en opruimen dag 21 terug naar nederland ik hoop dat je nu tevreden bent en niet meer zeurt char??? ![]()
|
|
|
|
#107 |
|
VIP Lid
|
Ik neem aan dat jullie op zaterdag aankomen, dan is op dag 2 alles dus dicht op zondag!
Daar gaat je planning! Op zaterdag is alles dicht om 12.00 uur, behalve de Tesco. |
|
|
|
|
|
#108 |
|
Volwaardig Lid
|
waar wij vorig jaar zaten waren alle winkels elke dag tot 8 uur open ook op zondag dat was in vrchlabi
welke winkels zijn op zaterdag open en tot hoelaat? en op zondag is alles dicht? dat hebben we nog nooit meegemaakt maar dan wissel ik een dagje om dat is geen probleem gaan we dag 2 zwemmen kus
|
|
|
|
#109 |
|
VIP Lid
|
Alleen de Tesco is open op zaterdagmiddag en zondag in Bechyne.
In Tabor heb je natuurlijk wel de Kaufland en de Hypernova, de kleine winkels zijn allemaal dicht. Uiteraard zijn in Bechyne wel de retaurants open! |
|
|
|
|
|
#110 |
|
VIP Lid
|
en fietsen die kun je zowiezo huren in trebon, en hier kun je erg mooi fietsen langs meren met karpers erin. er is een uitgezette fietsroute, maar neem wel een kaart mee dan verdwaal je minder snel.
|
|