![]() |
|
|
#91 |
|
Volwaardig Lid
|
hahah grapje k was even vergeten dat je idd zelf kon zoeken naar onderwerpen.maar heb het al gevonden hoor 330 kronen per maand nou heb ik nog een vraag mischien dat jij me kan helpen is er in de buurt van dobronice ook een waterval de grotten heb ik al wel gevonden wij zijn vorig jaar naar de watervallen in harrachov geweest die waren erg klein dat was wel jammer,maar wel lekker om in te zwemme |
|
|
|
|
|
#92 |
|
Moderator
|
Nee, sorry, ik ben daar helemaal niet bekend. Ikke niet weet dus...
![]() |
|
|
|
|
|
#94 |
|
VIP Lid
|
Er is een klein watervalletje zo'n kilometer lopen van Dobronice.
|
|
|
|
|
|
#95 |
|
Volwaardig Lid
|
ow owk dat had je me al eerder verteld,maar ben meer op zoek naar een grote waterval.
en kan je ook ergens bungee jumpen of parachute springen in de buurt van dobronice? zoja mag iedereen dat doen en wat kost het? |
|
|
|
|
|
#96 |
|
VIP Lid
|
Bungee jumpen doen ze vanaf de brug vlak bij Zvikov.
Weet niet wat het kost. Is alleen in het weekend. Parachute springen of een grote waterval weet ik niet, er is wel een klein vliegveldje bij Tabor dus wie weet kan het daar wel. |
|
|
|
|
|
#97 |
|
Volwaardig Lid
|
ok is goed.
het is een wens van mijn vriend om te bungee jumpen dus zouden wel even kijken wat het kost en of het betrouwbaar is daar zo. ik zelf durf dat niet parachute springen lijkt me daarin tegen nog wel erg leuk om te doen hoe warm is het op dit moment in dobronice in nl is het 20 graden ofzo |
|
|
|
|
|
#100 |
|
Volwaardig Lid
|
Jazeker kan dat. Maar je wordt niet meteen "vastgeknupt" aan de trainer. Je krijgt eerst een grondtraining. (om te voorkomen dat de trainer jouw benen in zijn gezicht krijgt of erger nog............
).Heel veel plezier met het voorbereiden van je vakantie! |
|
|
|