|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#292 | ||
|
Volwaardig Lid
|
Citaat:
![]() Citaat:
Ben je ook een Zeeuw van geboorte?? Hoi allemaal!!!! Geweldig dat jullie nog steeds meeleven met Oom Jaap!!! Het geeft hem extra energie!!!!! BEDANKT!!!!!!!!!!!!!!! Groetjes, Chip |
||
|
|
|
|
|
#293 |
|
Forum Freak
|
Jolanda wat een geweldig idee van je zeg!! En ik kan me niet voorstellen dat de "oude" Jaap wel mag komen en de "jonge" niet (met vrouw)!!!!
![]()
|
|
|
#294 |
|
Super Lid
|
Ja één keer per jaar heb ik nog wel eens 'n goed idee.En ik denk dat er hier ook heel veel mensen zijn die oom Jaap en Chip graag eens willen ontmoeten.Ik tenminste wel.
|
|
|
|
|
|
#295 |
|
Volwaardig Lid
|
Misschien moet ome jaap eens met MSN en de webcam proberen contact te maken met zijn grote vlam.???
Chip heb je daar al eens aan gedacht? grt, Dennis ![]()
|
|
|
|
#296 |
|
Nieuw Lid
|
Wat een mooi verhaal van Ome Jaap en Mila. Ik ben zeer ontroerd.
Wat een gemiste kans voor dat TV-programma: dit is toch een puur en romantisch verhaal voor Kerstmis. En inderdaad: is een webcam geen oplossing voor Ome Jaap om Mila nog eens te "zien". ![]() |
|
|
|
|
|
#297 |
|
Actief Lid
|
Pas vandaag het hele verhaal gelezen en ben zeer onder de indruk. Wat een lieve mensen zijn jullie Chip om zoveel voor je oom te doen. Werkelijk petje af.
Ik hoop dat het toch nog zal lukken om Ome Jaap en zijn Mila op de een of andere manier bij elkaar te brengen. Ik leef mee met Ome Jaap en wens hem veel sterkte en gezondheid. Groetjes Gerda
|
|