![]() |
|
|
#11 |
|
VIP Lid
|
misschien was het huis wel oogverblindend mooi...
![]() |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Actief Lid
|
Te Stil..............
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Forum Freak
|
Kukel:
![]()
|
|
|
#16 |
|
Super Lid
|
en Kukel zit lekker te gniffelen met een frikandel en een pivo in de zonovergoten tuin...en wij maar wachten op de dingen die komen gaan.
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
VIP Lid
|
Kukel,... je maakt iedereen gek van verlangen!!...Je bent een soort Knuffel dus....Je schrijft weer historie, op deze site...Jij bent de enige hier, met een eigen standbeeld in Praag!!!....
Voor mij, en naar ik mag hopen voor velen, heet je voortaan: Knuffel. Char. __________________________________________________ __ Char. ...luidt een nieuw tijdperk in... |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Een weekje Loket
Mijn vriend loopt door de woonkamer en doet een deur open. Daarachter was de badkamer, zo groot, enorm! Mijn vriend ging naar binnen en kwam er pas drie dagen later weer eruit. Zo groot was de badkamer. Werkelijk schitterend. Op dezelfde etage een prima slaapkamer, de keuken met alle apparatuur. Balkon met een uitzicht op de rivier, de bergen en op nog wat lager gelegen woningen. Fenomenaal! Op naar de volgende etage. Hupsakee, nog vier slaapkamers. En nog een badkamer met een afmeting van ongeveer drie voetbalvelden! Alles erop en er aan. Prachtig tegelwerk, marmeren bladen, douche hoek, bidet, toilet en een bad. En een hometrainer. Wat een luxe! In de kelder een sauna, wel ja waarom niet. En alles was schoon en netjes. Perfect. Dit was een uitstekende start van een weekje Loket. Werkelijk een schitterend huis! Op naar het diner………………. |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Forum Freak
|
Hè Kukel, knuffel, weereens ouderwets genieten van een mooi vakantieverhaal
![]()