![]() |
|
|
#281 |
|
Super Lid
|
Laten we hopen dat het maar een mooie zomer voor ome Jaap mag worden dan!
![]() |
|
|
|
|
|
#282 |
|
Forum Freak
|
Wat een geweldig nieuws Chip, tjonge jonge, ik vind het altijd even schrikken als je ziet, dat er in deze topic iets is geschreven. Zo van, hij zal toch niet
Maar gelukkig is het tegendeel waar, heerlijk, hier word ik vrolijk van. Ik kan me voorstellen dat het voor jullie een ander verhaal is en dat je je ook ontzettend zorgen maakt. Maar je ziet het, liefde overwint alles. Enne kunnen we alsnog Robert ten brink niet mee laten vliegen ...... Chip, ik wens jullie veel succes en sterkte met de voorbereidingen en ik vind het echt heel erg leuk dat je ons op de hoogte blijft houden, super ![]()
|
|
|
|
#284 |
|
Legende
|
Hopelijk komt het helemaal goed voor "ome Jaap" en kunnen we terug zijn mooie verhalen lezen achteraf. Aan de nodige hulp zal het zeker niet ontbreken.
En hij zal alvast veel plezier beleven aan de vele belangstellende vragen van zijn vrienden hier.
|
|
|
#285 |
|
Actief Lid
|
Chip,
Leuk om weer eens iets te horen over Ome Jaap. Blij dat het goed met hem gaat en hoop dat z'n reis doorgaat. Jan. |
|
|
|
|
|
#286 |
|
Forum Freak
|
Wat heerlijk om weer iets te horen over ome Jaap...en wat voor een verhaal!!
Ik hoop echt dat het allemaal gaat lukken en wens jullie een prachtige zomer!
|
|
|
#287 |
|
Volwaardig Lid
|
.... Toch niet...
Hoi Allemaal,
Het ziet er niet naar uit, dat Oom Jaap op reis gaat naar Tsjechië. Zijn geest is wel gewillig, maar daar houdt het eigenlijk mee op. Lichamelijk is het op dit moment gewoon onverantwoord om de reis te ondernemen. Hij vindt het vreselijk jammer, maar na gesprekken met mijn schoonzus en ons ziet hij toch in dat hij moet aanvaarden dat hij bijna 95 is en echt niet meer alles kan. Op koninginnedag zijn wij met hem op bezoek geweest bij mijn zus in Tholen (Zeeland) en hebben een leuke rondrit met hem gemaakt. Toen wij weer bij ons thuis aankwamen, verzuchtte hij: "jullie hebben gelijk, ik kan die reis niet meer aan". Hij was bekaf en loopt niet best. Zondag waren wij ook bij hem. Hij zat ontdaan in zijn stoel. Hij had pijn en voelde zich erg naar. Op dit moment gaat het weer redelijk goed met hem. Jammer, maar dat betekent, dat hij helaas de lange reis niet kan maken. Ik hou jullie op de hoogte!Groetjes, Chip |
|
|
|
|
|
#288 |
|
Forum Freak
|
Ach, wat jammer, ja, het is natuurlijk te verwachten, maar toch.......
Wens hem maar heel veel sterkte toe!!
|
|
|
#289 |
|
Forum Freak
|
Ach gos, wat zal hij teleurgesteld zijn, geef hem maar een flinke knuffel.
|
|
|
|
|
|
#290 |
|
Super Lid
|
Dat is inderdaad balen, jammer dat er niet iets is wat we zouden kunnen doen.Maar als het te zwaar is is het te zwaar.
Weet je, het heeft dan helemaal niets met de reis naar Tsjechie te maken, en het duurd nog 'n half jaar maar misschien vind hij het wel leuk om naar apeldoorn te komen, naar de meeting.Kan hij eens kennis maken met al die mensen die zo met hem mee leven.
|
|