![]() |
|
|
#121 | |
|
VIP Lid
|
Citaat:
P. |
|
|
|
|
|
|
#122 |
|
Super Lid
|
Pieter, bedankt. Nu is iedereen herkenbaar en bekend.
Wat de t-shirts betreft. Vanmorgen kreeg ik een privebericht hierover. Iemand viel hierover. Het betreft echter gewoon gratis t-shirts, te bestellen bij vistaprint, met welk logo en naam je maar wilt. Wij hebben die gewoon besteld als geintje. |
|
|
|
|
|
#123 |
|
Super Lid
|
Mijn hemel.....
Is dit de laatste keer dat je de meeting organiseert Jan? Ik zou hier helemaal gek van worden, dat gezemel! Al staan jullie daar in je blote kont met Papillon erop getatoueerd, WAT MAAKT DAT UIT???? Degene die erover valt zou ik aanraden nog eens na te denken of het wel zo'n goed idee is om naar de meeting te gaan, kijk es niet naar wat er te halen valt maar wat je ZELF voor leuks toevoegt... |
|
|
|
|
|
#124 |
|
Super Lid
|
Je vraagt je inderdaad af waarom sommige mensen zo kunnen zeuren, maar degene met die opmerking is er niet.
|
|
|
|
|
|
#125 | |
|
Moderator
|
Citaat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#126 |
|
Nieuw Lid
Nationaliteit:
|
Lieve mensen,
Een hele fijne dag samen vrijdag!!! Jan en Akkelien geweldig dat jullie dit organiseren!!! |
|
|
|
|
|
#127 |
|
Volwaardig Lid
|
meeting
Beste Forum leden,
Het is alweer heel wat jaren geleden dat Jan en ik op het idee kwamen om een meeting te organiseren in Tsjechie, het idee erachter was om mensen die in Tsjechie wonen of er een vakantie woning bezitten of gewoon Tsjechie gek zijn met elkaar in contact te laten komen om zo wat ideeen uit te wisselen. Tot mijn grote vreugde is de meeting nog steeds een groot succes, dit hadden wij toen niet kunnen dromen, helaas kan ik er dit jaar weer niet bij zijn door andere verplichtingen, hopelijk komt dit nog een keer, ik kijk er in iedergeval naar uit. Ik wens alle deelnemers een hele leuke dag toe. vr. gr. arie v/d wouden. |
|
|
|
|
|
#129 |
|
Super Lid
|
ik wens ook iedereen morgen een gezellig dag toe.
|
|
|
|
|
|
#130 |
|
Volwaardig Lid
|
Ook van ons een hele fijne dag toegewenst morgen,hopen dat we er volgend jaar wel bij kunnen zijn.
Groetjes Gerard en Erna |
|
|
|