![]() |
|
|
#1 |
|
Actief Lid
|
Wie wil aanhanger meenemen naar Tsjechië?
wie kan en wil een aanhanger vanuit nederland mee naar Tsjechië nemen.
het is een tandem-asser, met nl kenteken je hebt dus cat. E nodig de aanhanger is leeg dus je kunt hem met je eigen spullen volladen. aanhanger is in goede staat max laadvermogen 2000 kg. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Actief Lid
|
ik woon in cz , en de aanhanger staat in nl.
en heen en weer rijden voor een lege aanhanger op te halen ? dus wilde ik het combineren ,misschien iemand die een aanhanger nodig heeft voor het transporteren van iets naar cz ? |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Lid
|
Waar staat de aanhanger en waar moet hij naar toe?
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
VIP Lid
|
Even een tip voor het geval iemand met een tsjechische auto je trailer meeneemt.
Een CZ auto verzekering is exclusief aanhanger! Die moet apart verzekerd worden. Dat is in NL niet mogelijk maar je kan een NLse trailer wel bij een CZ-verzekeringsmij. verzekeren. Is niet duur, ik betaal ongeveer 500czk per jaar voor een trailer van 1300 kg (bij Ceska Pojistovna) |
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Actief Lid
|
Citaat:
bedankt voor de tip van de verzekering ik wist niet dat je een nl aanhanger in cz kon verzekeren |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Super Lid
|
Als het gaat om een dichte tandemasser kunnen wij hem misschien wel vullen om op 22 juni naar Tsjechie te verhuizen. Je hebt nadat de vrachtwagen vertrokken is altijd nog spul wat ook nog naar Tsjechie moet.
|
|
|
|