|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#1 |
|
Nieuw Lid
|
JanFillemJansen op het forum
Hallo allemaal,
Maar even voorstellen dan. Ik ben Jan-Willem Bennink. In 2003 met mijn motor met zijspan naar Tsjechië geweest. Erg goed bevallen dus dit jaar weer plannen om met 2 solo motoren die kant op te gaan. Verder een man van Motoren en Muziek maken. En erg geintereseerd in GPS op de motor, reizen en kamperen of trekkers hutten ![]() |
|
|
|
|
|
#2 |
|
VIP Lid
|
Welkom!!.. hier op dit Forum...
Je komt hier de gekste, leukste, maar ook de wijste mensen tegen... Over het algemeen, zijn het mensen die "iets" met Tsjechie/Tsjechoslowakije hebben/hadden. En Motorfanaten genoeg hier, op dit Forum!!!... Maar,.. eeuuh,... Jan Wiilem, mag ik je hierbij, als welkomstgeschenk, een vliegenmepper aanbieden?... Er loopt namelijk een raar beestje, op jouw avatar...Char.
|
|
|
#3 |
|
Volwaardig Lid
|
@ Jan-(F)Willem. Welkom op het forum en veel leesplezier! Er zullen zich onder de leden ongetwijfeld meer motorfanaten bevinden, dat kan haast niet anders ...
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Nieuw Lid
|
Trekkershutten
Dag Jan Willem.
Als je mooie trekkershutten zoekt op een camping langs de rivier de Luznici, ga dan naar http://www.campingkolodeje.eu/Routenl.html Gr. Ruud |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Super Lid
|
Al op het circuit van Brno geweest?
Welkom op dit forum, slis je eigenlijk Jan Fillem? |
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Nieuw Lid
|
vliegje
Citaat:
Ik volg je berichten Leuk Maar ik ben heel benieuwd naar het programmaatje van jouw vlieg Wil je dat delen Ik zou het heel leuk vinden Peter |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Nieuw Lid
|
He Maria, nee ik slis niet nee.. waarom denk je dat?
![]() |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Nieuw Lid
|
Tuurlijk wil ik die bug delen. Waar kan ik hem naar toe sturen?
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Nieuw Lid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Nieuw Lid
|
vlieg
Ik zou er heel blij mee zijn
bvd peter Lazne Belohrad Bericht 15-05-08 om 07:25 aangepast door Gorrit. Reden: email-adressen svp via PM uitwisselen |
|
|
|