|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#1 |
|
Nieuw Lid
|
Reuzengebergte was prachtig; maar waar nu heen?
Hallo allemaal,
Vorig jaar zijn we naar het reuzengebergte geweest en daar was het geweldig. De meertjes, het klimmen en klauteren en alle bezienswaardigheden, alles was even mooi. Dit jaar willen we graag naar een andere streek. Wie kan ons helpen aan een tip. Een gebied dat ook veel te bieden heeft. groeten mugje |
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
VIP Lid
|
Ahoj Mugje,
Ga eens kijken in Zuid Bohemen! Mooie natuur, vele kastelen, gezellige mensen en nog veel meer! |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Super Lid
|
Hoi Mugje,
Goede vraag, moeilijk te beantwoorden. Wij zijn al op veel plaatsen geweest in Tsjechie, alleen Moravie eigenlijk nog niet. Ik vond tot nu toe alles mooi en prachtig. Het ligt er 'n beetje aan wat je zelf leuk vind. Als je vooral gaat voor natuur en wil je niet weer terug naar het reuzengebergte zou ik zeggen Sumava, maar als je het vooral ook leuk vind om leuke plaatsjes en kastelen wil zien, dan zou ik zeggen zuidbohemen, meer richting Chesky Krumlov. Maar ook de natuur rond Praag is mooi. Misschien maar eens 'n kijkje nemen in de fotogalerij.
|
|
|
|
#4 | |
|
Moderator
|
Citaat:
![]() Ga je echt alleen voor natuur, rust en ruimte, zeg ik Noord Moravië... een deel van Tsjechië dat niet heel toeristisch is, zie ook het aantal berichten van mensen over dit gebied op dit forum (erg weinig dus...). Maar zoals Jolanda al zegt, het is erg moeilijk te zeggen.... Misschien moet je eerst eens aangeven waar je precies geweest bent in het Reuzengebergt en wat jullie vooral zoeken tijdens een vakantie...
|
|
|
|
#5 |
|
VIP Lid
|
tsjechisch zwitserland.
|
|
|
|
#6 |
|
VIP Lid
|
Broumovské stěny, Adršpach... (in google zetten en kijken, hoe mooi het daar is
Beskydy en Jeseníky (minder toeristisch... net zo mooi).
|
|
|
#7 |
|
VIP Lid
|
dat is dus het adelaarsgebergte
|
|
|
|
#8 | |
|
Moderator
|
Citaat:
|
|
|
|
#9 |
|
Volwaardig Lid
|
Jestrebi Hory, een mooi beschermd natuurgebied.
|
|
|
|