|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#71 |
|
Actief Lid
|
Het ligt er dan natuurlijk ook aan wat je zoekt (b.v. rust of juist niet) en of je met of zonder kinderen gaat en dan ook nog in welke leeftijd. En zo zijn er veel meer criteria waardoor een camping een 10 krijgt en van een ander een 1. Zelf ben ik op deze camping geweest en als je het puur technisch bekijjkt is er niets mis mee. Maar mijn persoonlijke smaak is toch om deze camping niet weer te bezoeken
|
|
|
#73 |
|
Volwaardig Lid
|
Helaas is het vaak zo dat een camping aan zijn eigen succes ten onder gaat.Als een camping prima is en daardoor veel publiciteit krijgt en vervolgens bedolven wordt onder bergen vakantiegangers, zal er het volgend jaar veel commentaar zijn. De voorzieningen kunnen dan de toeloop van vakantiegangers niet meer aan en het goede humeur van eigenaar of beheerder lijdt er ook onder.
Vorig jaar hebben we dit ook bij camping Karolina zien gebeuren.Als het jaar daarop de helft van de mensen weer wegbljft loopt het weer prima. Dit is volgens mij bij Chvalsiny ook het geval. Sonja. |
|
|
|
|
|
#74 |
|
Volwaardig Lid
|
het is vast wel een leuke camping,
veel hollanders.. ik ben er al een aantal keer wezen kijken,maar ik heb er nog nooit gestaan wat me wel opviel, was dat er HELEMAAL GEEN SCHADUW was. een paar magere boompjes, maar dat was het dan ook.En water is er wel voor als je ff een plonsje wilt nemen, maar dat vind ik ook niet veel voorstellen ik vind het meer een uitgegraven gat met vies water erin. ik ga gewoon weer terug naar mijn oude vertrouwde camping ook daar in de buurt. met onze groep van vrienden die we daar onderhand hebben gemaakt door de jaren heen. verder zou ik voor boodschappen gewoon naar ceske budejovice gaan.gigantische supermarkten heb je daar, en het kost niets! ![]() en geloof mij..schaduw wil je! het kan heeeel erg heet worden in het zuiden. hebben we vorig jaar wel weer gemerkt! k ben vorig jaar al een keer flauwgevallen, dus mijn advies: veel water drinken en schaduw ,en een meer/zwembad om in te zwemmen. -zwembad in ceske budejovice -en een erg leuk en groot zwembad bij hluboka in de buurt. dicht bij camping bezdrev. |
|
|
|
|
|
|
|
#77 |
|
Nieuw Lid
|
Hallo,
Ik ben net lid van dit forum en het is ff wennen, maar hopelijk heb ik er wat aan. FF zien of het lukt .Ja hoor het lukt, mooi Ik heb een vraag voor leden die bekend zijn met deze camping, want wij gaan dit jaar voor het eerst richting de zuid- bohemen. Tot nu toe hebben we het eigenlijk altijd fantasties gehad in Tsjechie op een paar nare ervaringen na, maar dat mag de pret niet drukken. Waar ik nog het meest benieuwd naar ben is of er wel wat pubers op deze camping komen, want ik heb een zoon van 16 en mensen die ervaring hebben met deze knapen begrijpen misschien wel wat ik bedoel. Als hij zich vermaakt, dan hebben wij ook vakantie, dus ik ben benieuwd.Verder lijkt het mij een prima camping. Groetjes Helma ![]() |
|
|
|
|
|
#78 |
|
Nieuw Lid
Nationaliteit:
|
wij komen ook met twee pubers half augustus
groetjes alex |
|
|
|
|
|
#79 |
|
Nieuw Lid
|
Helaas, dan zijn wij weer weg.
Maar toch bedankt en jullie in ieder geval een fijne vakantie toegewenst. Ik vraag me af of er wel gasten van deze camping kjiken op dit forum. Het maakt natuurlijk niet echt uit maar, ik zou toch graag weten of er wel tieners zijn in de periode van 6-7 t/m 26-7. Ik hoor het graag van wie dan ook. Groetjes Helma ![]() |
|
|
|
|
|
#80 |
|
Forum Freak
|
Ja, zoals je merkt zijn er heel wat meer campings in Tsjechië!!
Als hij niet bevalt zoek je gewoon een andere camping, keus genoeg!! Heel veel succes.
|