![]() |
|
|
#1 |
|
Nieuw Lid
|
(Vakantie)huis in aquarel
Hoi forumleden,
Misschien vinden jullie het aardig om een aquarel van je (vakantie-)huis te hebben. Het leek me een idee om zo medelanders in de omgeving van Trutnov te leren kennen. Ik kom langs, maak een schets en een foto, en tzt stuur ik je het resultaat met passe-partout in een lijst met glas. of ik kom nog eens langs. Over de prijs worden we het wel eens. Binnenkort zal ik twee voorbeelden toevoegen. Even kijken hoe dat ook alweer moet als de bestanden te groot zijn..... Benieuwd naar jullie reacties en/of prive-berichten. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Actief Lid
|
Helemaal niet verkeerd bedoeld, maar voor diegene die niet in aanmerking komen om welke reden dan ook, er bestaat een programma (photopaint) waarin je van je foto een mooie NEP aquarel kan maken.
Ik heb me de vrijheid genomen van een of andere foto van dit forum die functie erop los te laten. Zie onderstaande voorbeelden. Er gaat echter niets boven een Echte Aquarel. Ik heb dit ook laten doen van een portret van mijn kiddos en dat is super mooi. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Forum Freak
|
Ja Aliën dat heb ik inderdaad ook weleens gedaan, voor een kerstkaart. Ik ben zeker geïnteresseerd in een echte aquarel, maar ook in de prijs
Kerstkaart aquarel.jpg |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Actief Lid
|
lijkt me ook geweldig... nu nog een voorbeeld en tja de prijs he
![]() |
|
|
|
|
|
#7 |
|
VIP Lid
|
Lijkt me erg leuk. Ben benieuwd naar de voorbeelden.
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Actief Lid
|
Wij hebben destijds een aquarel aangeboden gekregen van onze kinderen omdat we toen samen 100 jaar werden (mijn vrouw en ik).Het was een geweldig kado en een blijvende herinnering.het heeft een mooi plekje in de huiskamer gekregen en zo nu en dan kun je er even naar kijken om weer weg te dromen naar Chotevice.....
De afbeelding ervan staat ook op onze website onder de button: Foto's. Gerrit ![]() |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Nieuw Lid
|
Aquarellen, eindelijk!
Eindelijk iemand gevonden die ''thumbnails'' weet te maken.
Bij deze twee voorbeelden, ons huisje en dat van buurman Rudolf. We zijn vanaf 16 augustus in Trutnov, voor als je wilt reageren. ![]() |
|
|
|