![]() |
|
|
#51 |
|
Nieuw Lid
|
satelietjes
Mijn ervaring met sateliet is dat je set in heel europa wel werkt en dat het idd verstandig is als je de receiver aan laat staan ivm met de maandelijkse update.
mocht je dit vergeten dan is het simpel ff bellen met de helpdesk en je decoder op sbs6 zetten en na ongeveer n uur werkt het weer. helaas zal je als je in het buitenland zit dit met je dure nederlandse mobiel moeten doen anders is de help desk niet te gebruiken. |
|
|
|
|
|
#52 |
|
VIP Lid
|
Ook via hun internetsite kun je de satelliet weer activeren!
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
Actief Lid
|
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
VIP Lid
|
Wij hebben het nu twee keer moeten doen, hebben het beide keren via internet gedaan en geen problemen gehad!
|
|
|
|
|
|
#56 |
|
Volwaardig Lid
|
campingsetje
Wij kijken met een campingsetje, kost veel minder omdat ze er vanuit gaan dat je alleen tijdens de vacantie,s kijkt .Heb ook tegen de 500 zenders .Soms valt hij wel een paar seconden uit en dan krijg ik de melding "no right for this channel" verder doet het systeem het goed. N.B. je krijgt alleen korting als je er thuis ook 1 heb staan .Heb hier dus 2 tv,s 1 boven en 1 beneden,Joep
![]() |
|
|
|
|
|
#57 | |
|
VIP Lid
|
Citaat:
en lijkt me wel verstandig om de kaart mee op en neer te nemen. Lijkt me dat je toch geen kabel kijkt in Nederland als je toch al CanalDigitaal betaald!? |
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
Actief Lid
|
Citaat:
op stand-by toch hoop ik? Neen, helaas wordt er dan niet geactiveerd,gecontroleerd en/of ge-update.... |
|
|
|
|
|
#59 |
|
Nieuw Lid
|
Hallo, ik ben helemaal nieuw hier, en heb sinds kort een huisje in Tsjechië.
Heb ook een vraag betreffende het tv kijken (ned zenders) Nu heb ik eerdere berichten al gelezen over satteliet tv en dergelijke, volgens mij kan alles, als je maar canal digitaal kaart hebt met de juiste decoder, als ik het goed begrijp? Tevens de vraag, is het voordeliger om het in Tsjechië te kopen (blijf wel een nederlander he) of hier. en heb je dan als je het daar koopt , wel een goede canal digitaal decoder? Hoop iets te horen, erik |
|
|
|
|
|
#60 |
|
Volwaardig Lid
|
satelliettuner
De kaart die bij de tsjechiesche tuner zit heeft een hoop tsjechiesche zenders, tuner zonder kaart voor de vrije zenders zijn evenduur zo niet duurder dan die van b.v. de kijkshop in Nl
.Canaldigitaal heeft vaak acties waarbij je voor weinig een set met hollandse zenders kan verkrijgen.Je kan via internet trouwens ook een hoop programma,s bekijken .programma gemist enzo Joep |
|
|
|