![]() |
|
|
#82 |
|
Legende
|
Noteer mij ook maar als eter Jan. Maar is er reeds een brouwer voorzien ?
![]() |
|
|
|
|
|
#83 |
|
Super Lid
|
Het gaat goed met de aanmeldingen. Vandaag kwam er weer een aanmelding binnen en wel een aanmelding van de mistery guest.
Wie dat is????? Nee, dat kan ik helaas niet zeggen, maar gewoon even wachten tot 2 mei, want dan is het geen mistery guest meer, maar gewoon een bekende gast. Freddy, je denkt toch niet dat een forummeeting in Tsjechie zonder brouwer kan. Dat is dus ook geregeld. Tap en fles, maar ook de andere dranken : wijn en fris, zijn natuurlijk verkrijgbaar. |
|
|
|
|
|
#84 |
|
Actief Lid
|
Hoi Jan,
wij hebben besloten niet mee te eten , dit in verband met het dan waarschijnlijk toch wel erg late uur van vertrek. We gaan de volgende dag terug naar nederland en willen Romano een klein beetje op een normale tijd in bed zien te krijgen. Op deze manier heb ik het zelf in de hand. groeten ![]() |
|
|
|
|
|
#86 |
|
VIP Lid
|
Hallo Jan,
Wij hopen 2 mei rond het middaguur aan in Studenec aan te komen. We willen dan proberen toch even naar de meeting te komen. We eten niet mee, want onze zoon en zijn vriendin zijn ook in CZ en daar gaan we 's avonds mee uit eten. Groeten, Rob en José |
|
|
|
|
|
#88 | |
|
Legende
|
Citaat:
speenvarkentje aan het spit ??? bestel er maar eentje extra Jan !!! wij (Caroline en Marcel) komen en komen ook eten !! |
|
|
|
|
|
|
#89 |
|
Actief Lid
|
Jan, wij hebben een probleem. Het is niet zeker dat wij oppas hebben voor onze hond. Is het eventueel mogelijk hem mee te nemen?
Groeten Carla |
|
|
|
|
|
#90 |
|
Forum Freak
|
Die mistery guest is Sas toch? Dat weten we toch allemaal nog wel??
![]() |
|
|
|