|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#1 |
|
Lid
|
Computerwinkel (wii)
Hallo,
Wat ik zelf opmerk is dat er bijna geen computer winkels zijn die ook spellen verkopen in omgeving praag en nachod. Nu verblijf ik deze week in nachod. En nu wil ik graag voor me neefje een wii kopen. Ik weet dat er een shopping centre in Hradec Kralove is maar of ze daar ook een wii verkopen ? Iemand die hier meer over weet ? |
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
VIP Lid
|
Als je de Wii mee terug neemt naar Nederland om cadeau te geven, kun je het net zo goed hier kopen. In prijs zal het je niets schelen, wellicht ben je zelfs nog duurder uit en het is onhandig voor je garantie, mocht daar eventueel gebruik van gemaakt moeten worden.
In Trutnov zit een computerwinkel, aan de weg waar ook de Kaufland zit. Ze verkopen PS + spellen, maar ik kan je niet met zekerheid zeggen of ze de Wii ook verkopen. Bericht 22-04-08 om 11:52 aangepast door Lina. |
|
|
|
|
|
#4 | ||
|
Lid
|
Citaat:
![]() Garantie is als het goed is bij Nintendo zelf. Bedankt voor de tip van de computerwinkel in Trutnov Citaat:
Ik verblijf dit weekend helaas niet inpraag ivm queens day ! |
||
|
|
|
|
|
#8 |
|
VIP Lid
|
Plus bij Datart.cz betaal je nog extra voor de afstandsbediening á 1.599 Kc per stuk. (op de site van Datart staat geen informatie over een spel erbij o.i.d.)
Ik heb Datart als voorbeeld aangebracht omdat ik zo 1-2-3 geen andere electronica winkel kon bedenken. Misschien vind je het elders goedkoper. Edit: bij Bol.com trouwens ook, zie ik (44,99 voor remote) Bericht 22-04-08 om 14:01 aangepast door Beruska. Reden: Aanvulling |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Actief Lid
|
Wij hebben 250 euro betaald hier in Nederland, incusief 1 remote controller en Wii sport.
We hadden mazzel, bij een electronica zaakje in de buurt hadden ze hem nog, verder was hij nergens te krijgen en nog steeds zijn ze moeilijk verkrijgbaar. Bericht 22-04-08 om 14:27 aangepast door Noelle. Reden: spelfouten |
|
|
|
|
|
#10 |
|
VIP Lid
|
je kan wel op een wachtlijst dan krijg je hem vanzelf.
|
|
|
|