|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#1 |
|
Nieuw Lid
|
Woning in Praag gezocht (i.v.m. werk bij Accenture)
Hoi,
Per 1 juni ga ik in Praag bij Accenture werken. Ik ben op zoek naar een woning. Ik vind het niet erg om met iemand samen te wonen en mijn budget reikt tot 300/350 euro. Wie kan mij helpen? Over mijzelf: Ik ben een jongen van 28 jaar uit Nijmegen en heb de intentie om na een jaar terug te keren naar Nederland. Een jaar werken in Praag en vooal bij een groot bedrijf als Accenture lijkt me een geweldige ervaring. Ik moet hier melden dat ik het liefst (als ik zou gaan samenwonen) met mensen in een huis zit die ook werken. Een studentenomgeving (ik ben het lang genoeg geweest) ben ik ontgroeid. Aan de andere kant is gezelligheid ook een grote waarde en ben ik erg flexibel. Interesses: - lezen - muziek maken/luisteren - film/kunst - uitgaan Groet, Merijn |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Nieuw Lid
|
Hoi Merijn,
kijk eens op www.spolubydlici.cz of www.expats.cz. Hier staan veel kamers aangeboden in flats die je dan met anderen deelt. Misschien kom ik je wel een keer tegen, ik werk intussen al 2 jaar bij Accenture. Als je ergens hulp bij nodig hebt laat het me dan weten, wie weet kan ik je helpen. Groetjes, Sylvia |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Nieuw Lid
|
Hoi Sylvia,
Alvast bedankt voor alle info tot nu toe. Ik heb een goed contactpersoon bij Accenture, maar wilde zelf wat initiatieven nemen, vandaar dat ik via deze weg ook zoek. Even een vraag buiten het woningzoeken: Zorgverzekering is bij Accenture geregeld he? Dat is niet iets wat ik zelf buiten het bedrijf hoef af te sluiten? Hopelijk heb je een antwoord. Aan de andere kant kunnen de dingen voor jou en mij anders geregeld zijn. Wellicht tot ziens! Groet, Merijn |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Nieuw Lid
|
Hoi Merijn,
ja een zorgverzekering wordt voor iedereen geregeld, dus daar hoef je je niet druk om te maken. Verder weet ik niet wat Accenture voor je regelt, maar mochten ze je helpen met accommodatie dan kun je ervan uitgaan dat het geen goedkoop huis zal zijn. Het is dus goed om je ook verder te blijven orienteren zodat je weet wat er nog meer is en hoe die prijzen ongeveer liggen. Wat je wel zelf zo snel mogelijk na aankomst moet regelen is een bankrekening, maar dit is over het algemeen geen probleem. Er zijn een paar grote banken waar goed Engels gesproken wordt. Weet je eigenlijk bij welk project en in welk gebouw je gaat werken? |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Nieuw Lid
|
Hoi Merijn
Ik wens je veel succes met et vinden van een woning.
Ik zit midden in een intervieu om voor Accenture te gaan werken, als alles goed gaat ben ik daar vanaf maandag 12 mei. Ik ben ook op zoek naar een tijdelijke plaats in Praag. Hoewell Accenture heeft mij verzekerd dat het verblijf voor de twee komende manden door hun wordt geregeld. Maar door het negatieve nieuws op deze site !!! vraag ik mij af ??? Groet en veel succes, Nazmi |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Nieuw Lid
|
Hoi Dutchy1975,
Is wellicht een goed idee om de koppen bijelkaar te steken. Ik ben er vanaf 1 juni in ieder geval pas. Wellicht is het makkelijker om te mailen. Mijn emailadres is biarritzboy@hotmail.com Hoi Sylvia, Ik weet dat ik op het volgende adres kom te werken. Human Resources - Prague BPO Center Accenture Services, s.r.o. V Parku 2316/12 148 00 Praha 4 Bedankt voor je tips tot nu toe! Merijn |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Lid
|
als het bij accenture niet lukt, ik werk bij inbev op het kantorencomplex en wij zoeken altijd nederlanders.
|
|
|
|
|
|