![]() |
|
|
#1 |
|
Nieuw Lid
|
Hoi allemaal,
Zoals sommige zullen weten, studeer ik momenteel af in Praag. Ik doe dit bij een klein Tsjechisch bedrijf. Dit bedrijf richt zich vooral op expats die zich in Praag vestigen om daar bij een van de vele multinationals aan de slag te gaan. Onderdeel van mijn thesisopdracht is om te onderzoeken of er een mogelijkheid bestaat om op een contractuele basis de accommodatie voor werknemers van deze multinationals in Prague te voorzien. Daarom zou ik graag willen weten hoe jullie accommodatie hebben geregeld. Heeft het bedrijf daarbij (gedeeltelijk) geholpen of heb je alles individueel moeten regelen. Mocht het bedrijf accommodatie geregeld hebben, dan wil ik weten of dit naar wens is gebeurd. Thank! Michael Voor de duidelijkheid, ik bedoel accommodatie voor de langere termijn of het gehele verblijf, niet de accommodatie voor de eerste dagen na aankomst. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
VIP Lid
|
Mdv@: neem is contact op met de nederlandse vereniging in Cz (Praag), veel expats zijn daar lid van. (veel kan je te weten komen / vragen als je naar de "viering koninginnedag" van de ambassade gaat, je zult er veel expats ontmoeten)
|
|
|
|