het Tsjechisch Forum
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Registreren
Registreren FAQ Ledenlijst Agenda Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Antwoord

Onderwerp-opties
Oud 18-04-08, 19:20   #1
Nieuw Lid

Nationaliteit:
Timmerman gezocht

Hallo Wij zijn nieuw op dit forum. Maar ik heb wel begrepen dat het o.a. is om elkaar ook te helpen.
Welnu, wij hebben een huis gekocht in de buurt van Jablonne. Vlak aan de weg nr 13.
En nu ben ik op zoek naar een goede timmerman om wat aanpassingen te doen naar mijn wensen. Geen verbouwing maar een keuken en andere ramen. Het zou wel uitkomen als de timmerman ook iets anders spreekt dan alleen Tsjechisch. Engels duits frans. Maakt niet uit.
In afwachting.....
saenen a is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 18-04-08, 22:22   #2
Volwaardig Lid

joepvanderven's avatar

Nationaliteit:
Mijn zoon 24jr met timmermanspapieren is werkzaam in de CZ ,Hij is nu ff bezig met ons huis [muur eruit,keuken plaatsen ,douche bouwen] we kunnen foto,s van zijn werk doormailen maar dan heb ik uw adres nodig
joepvanderven is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 18-04-08, 22:28   #3
VIP Lid

char's avatar

Nationaliteit:
Welkom op dit Forum, Saenen!!!..Maar zou het, voor een hoop mensen op dit Forum, niet eenvoudiger zijn, wanneer je iets meer over jezelf, het huis en de werkelijke plaatsnaam vertelt?...Novy Bor en Liberec, daar zitten jullie dus qua lokatie tussenin....Wel eens in de kroeg geweest?.. Vlak bij jullie huis?..
Een ware voedingsbodem voor goede kontakten....
Maar.... doe het rustig aan!!.. Ga er niet in je mooiste kleren zitten. Scheer je een dag niet. Geef geen rondjes. Geef geen, of heel weinig, fooi. En... probeer, met pen en papier, duidelijk te maken wat je wilt. Het mooiste is, wanneer iemand uit de direkte omgeving de klus mag klaren. Zeker iemand uit het dorp zelf, wil geen gezichtsverlies lijden. Ik weet niet hoe oud jullie huis is, en wat jullie met de ramen willen, maar misschien is het raadzaam om e.a. hier op dit Forum te plaatsen/vragen.

Char.

__________________________________________________ ___
Char. ...zelfs dubbelglas in zijn bril...
char is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 19-04-08, 15:21   #4
Nieuw Lid

Nationaliteit:
jindrichovive vindt ik 6 keer.

Citaat:
joepvanderven schreef:
Bericht bekijken
Mijn zoon 24jr met timmermanspapieren is werkzaam in de CZ ,Hij is nu ff bezig met ons huis [muur eruit,keuken plaatsen ,douche bouwen] we kunnen foto,s van zijn werk doormailen maar dan heb ik uw adres nodig
Dag Joep. Hier Ad. Als je zoon zo oud is, ben jij ongeveer van mijn leeftijd. +/- 60 jr.
En ik kan de plaats waar jij zit op 6 locaties thuis brengen. Waar staat jou huis?
Mijn adres *****

Laatst aangepast door PuNkEnStEiN; 19-04-08 om 16:25.
Reden: E-mailadres verwijderd/opvraagbaar per PM. Dit ter voorkoming van mogelijk misbruik. Zie ook de forumregels. ;)
saenen a is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 19-04-08, 15:30   #5
Legende

Freddy2005's avatar

Nationaliteit:
Citaat:
saenen a schreef:
ik kan de plaats waar jij zit op 6 locaties thuis brengen. Waar staat jou huis?
In een ander bericht van Joep staat volgende te lezen: "Waar ligt dit? Is het ver van Jindrichovice[Kolinec]?"

Dus bij Kolinec. mapy.cz
Freddy2005 is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 19-04-08, 16:24   #6
Moderator

PuNkEnStEiN's avatar

Nationaliteit:
Maar aangezien saenen net nieuw is op ons forum, Freddy, zal je het hem vast niet kwalijk nemen dat hij dat nog niet opgemerkt had.
PuNkEnStEiN is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 19-04-08, 16:40   #7
Volwaardig Lid

joepvanderven's avatar

Nationaliteit:
Citaat:
saenen a schreef:
Bericht bekijken
Dag Joep. Hier Ad. Als je zoon zo oud is, ben jij ongeveer van mijn leeftijd. +/- 60 jr.
En ik kan de plaats waar jij zit op 6 locaties thuis brengen. Waar staat jou huis?
Mijn adres *****
Ik woon op jindrichovice nr 19 te Kolinec [zie foto],De siemens keuken zit er inmidels in,de muur is doorgebroken nu alleen de badkamer nog,het word een hele grote badkamer met jets enzo en een hartvormig 2 persoonsbad eind mei is hij hiermee klaar,Joep
joepvanderven is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 30-05-08, 19:07   #8
Nieuw Lid

Nationaliteit:
Citaat:
saenen a schreef:
Bericht bekijken
Hallo Wij zijn nieuw op dit forum. Maar ik heb wel begrepen dat het o.a. is om elkaar ook te helpen.
Welnu, wij hebben een huis gekocht in de buurt van Jablonne. Vlak aan de weg nr 13.
En nu ben ik op zoek naar een goede timmerman om wat aanpassingen te doen naar mijn wensen. Geen verbouwing maar een keuken en andere ramen. Het zou wel uitkomen als de timmerman ook iets anders spreekt dan alleen Tsjechisch. Engels duits frans. Maakt niet uit.
In afwachting.....
hallo
ik ben zelf tjech woonend in nederland....ik heb veel vrienden turlijk in Tsjechië...hier is een tel.nummer van me familei ....hij is ook tjech end timerman.....dus als u wil mag u hem bellen op ***** of u mag ook opneme kontakt met mij en dan kan ik voor u de rest regelen... ***** ....bedankt en v.g. Marek Jancik uit Amersfoort

Laatst aangepast door PuNkEnStEiN; 30-05-08 om 21:27.
Reden: Telefoonnummers kunnen per PM uitgewisseld worden.
marek jancik is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 30-05-08, 19:34   #9
Legende

Freddy2005's avatar

Nationaliteit:
Citaat:
marek jancik schreef:
Bericht bekijken
...hij is ook tsjech en timmerman.....dus als u wil mag u hem bellen ... Marek Jancik uit Amersfoort
Kunt u ook vermelden Marek waar hij woont ? Dat maakt het iets makkelijker.
Freddy2005 is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 30-05-08, 20:05   #10
Nieuw Lid

Nationaliteit:
bruntal maar het aftand is niet zo erg
marek jancik is offline   Bericht citeren in antwoord
Antwoord

Onderwerp-opties

Berichtregels