![]() |
|
|
#11 | |
|
Actief Lid
Nationaliteit:
|
Citaat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
VIP Lid
|
Ook hier al jaren CSOB zonder problemen. Op sommige PC's wordt gezeurd over certificaten, maar wegklikken is altijd de oplossing.
Had vroeger KB en daar was ik juist weggegaan wegens slechte internet voorziening. Tevens is CSOB een van de weinige, welke zendt mijn bevestigings SMS met codes bij elke betaling naar een Nederlands telefoonnummer zonder extra kosten en ook papieren afschriften keurig in nederland bezorgd. Dat noem ik nog eens service. Ik ben meer dan tevreden met CSOB online services. Laatst aangepast door Jelen; 18-04-08 om 17:16. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Actief Lid
|
heb een vraagje, ik ik probeer voor het eerst te gaan internet bankieren, en mij is het wel een beetje hoe het werkt. maar als ik op de site van csob ben, en probeer ČSOB InternetBanking 24 te openen, kom ik er in. Is mijn computer het probleem, of is de site uit de lucht??? het gaat om deze link , přihlášení
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Moderator
|
Kom je er in of kom je er niet in? En jouw link doet het niet.
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Actief Lid
|
Ik kon op mijn vaste pc wel inloggen,nu is die tja kapot,moet ff gemaakt worden(manlief heeft verkeerd mailtjuh geopend).Zit op laptop en kan dus niet inloggen.Precies wat ze zeggen.. je moet een beveiligingscertificaat aanklikken,maar op laptop geeft hij alleen maar aan"pagina niet weergeven"Hele zondag middag geprobeerd grgrgrg.............savonds maar een keer proberen op onze andere vaste pc van de kids. En hopla...inloggen, ja je klikt ff een certificaat aan en je zit in het bestand......
Nu ik hier tog ben, zou ik graag willen weten hoe men vanuit cz geld kan overmaken naar NL. Andersom gaat prima,met iban etc... maar ik kan in het bestand nergens een "buitenlandse overboeking vinden. ![]() |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Actief Lid
|
je account bij CSOB kun je vanaf elke PC benaderen (mits er een internetaansluiting is natuurlijk) er zijn geen cerificaten nodig. Als je porblemen hebt om op een website te komen kan dat aan je permissies liggen of firewall instellingen.
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Actief Lid
|
als ik op inloggen klik, geeft hij geen site weer. heb mijn firewall al uitgeschakelt, en helpt ook niks. zal wel ff op de bank gaan vragen. maar snap er niks van want op de vaste pc wil het ook niet.
|
|
|
|