![]() |
|
|
#1 |
|
VIP Lid
|
Reacties op "Monumenten van Kutna Hora"
Plaats hier uw reakties op de topic "De monumenten van Kutna Hora: Een bloemlezing".
Dit maakt het mogelijk voor bezoekers van Kutna Hora om de bloemlezing zonder commentaren af te drukken en mee te nemen. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Actief Lid
|
Leuk om te lezen.
Ik hoop dat het je lukt om het voor 24 mei af te krijgen, want dan gaan we naar Tsjechië. Misschien gaan we nog een dagje naar Kutna Hora, dus zou leuk zijn de teksten erbij te hebben. In September gaan we er zeker heen. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Super Lid
|
Ik heb je verhaal gelezen vanmorgen Keesi! Leuk hoor, zoveel informatie van deze stad. En dan te bedenken dat dit nog maar één aflevering is.
Als wij weer eens in "jouw" stad komen, kijken we vast met andere ogen naar Kutna Hora. ![]() |
|
|
|
|
|
#5 |
|
VIP Lid
|
Heel leuk, keesi!!..
Ik ben er een aantal malen geweest. Maar, dat is al weer zo lang geleden. Erg mooie stad!!.. Dankzij jou, komen er bij mij weer beelden bovendrijven.... Char. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Actief Lid
|
Ik ben er ook Jaaaaaren geleden 2x geweest me school.
Kan me lang niet alles meer herinneren. Ook ben ik er met mijn vriend een aantal jaren geleden nog geweest, alleen had ik toen erg veel last van mijn knie, en we hebben toen lang niet alles geweest. Was ook een dagtripje vanuit Praag, dan heb je ook niet erg veel tijd. Het staat dan ook op de planning om er dit jaar weer even heen te gaan. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Beste Keesi,
Hartelijk dank voor je verhalen. Geschiedenis, wie is er niet mee groot geworden. Met heel veel belangstelling lees ik over je bloemlezing. Bloemlezing: het woord is net zo mooi als Kutna Hora. Dank je wel. |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Actief Lid
|
Kutna Hora, wij zijn hier jaren geleden geweest met de kleinkids, van het stadje zelf kan ik mij niets meer herinneren, maar die naam he!
Je begrijpt zeker wel dat door de kids de klemtoon op ....werd gelegd. Nog maanden later hadden ze het over dat stadje met die leuke naam. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Super Lid
|
wat een mooi verhaal, ik ben zelf ook hier geweest en vooral de kerk met de skeletten heeft veel indruk gemaakt, en natuurlijk ook de grote kathedraal en de mijn.
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Volwaardig Lid
|
Ha Kees(i),
bedankt voor de bloemlezing. Als alles erop staat ga ik het zeker afdrukken en meenemen. Vooral het verhaal over de naam van de stad vind ik leuk. Ik vroeg me al af wat dat "Kutna" toch zou betekenen! |
|
|
|