![]() |
|
|
#51 |
|
VIP Lid
|
Je had gerust met ons mee mogen rijden Jos, alleen vertrekken wij de 26e al en dat is niet de bedoeling van jou heb ik begrepen. Op 4 mei kun je ook mee terug naar Nederland.
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
Super Lid
|
Dan is voor Jos de terugreis geregeld, maar met wie kan hij mee op de heenreis? Zal ergens rond 1 mei zijn.
Trouwens Jos, de coordinaten heb ik ontvangen. |
|
|
|
|
|
#53 |
|
Nieuw Lid
|
Meeting Dolni Lanov 2 mei 2008
Hallo Jan en Akkelien,
Lijkt ons ook erg leuk om nader kennis te maken met de Forumleden en de Tsjechie gangers. Graag komen wij met z'n 5-en of misschien 6-en. Wij wonen in Nijkerkerveen en ben benieuwd welke tsjechie gangers hier uit de buurt ook bij jullie zullen zijn, dat is altijd leuk. groetjes Wilma. |
|
|
|
|
|
#54 | |
|
Super Lid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#55 | |
|
Actief Lid
|
Citaat:
we zijn er nog niet helemaal uit of wij komen, ik heb een zoontje van bijna 6 jaar. Is dat een betje te combineren met deze meeting?? En ik denk als Esthertje en alberto met de familie ook gaan dat ik er niet meer onderuit kan om ook te komen dus ik ga Javornik even polsen....wie weet ![]() |
|
|
|
|
|
|
#56 |
|
Super Lid
|
Hoi Clowntje, tuurlijk is dat te combineren. Het is gewoon een camping met trampoline enzo. Als je niet gaat dan is hij toch ook alleen? Nu heeft hij waarschijnlijk ook nog es veel aanspraak en kan lekker keutelen. Komt goed!
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
Actief Lid
|
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
Super Lid
|
Jammer, jij mag niet meer meerijden!
|
|
|
|
|
|
#59 |
|
Actief Lid
|
???????????? omdat hij uit Nijkerk komt ????? of omdat hij zich nu amsterdammer voelt ????
ach wat maakt het uit. ![]() Laatst aangepast door Gorrit; 16-04-08 om 07:25. Reden: . |
|
|
|
|
|
#60 | |
|
VIP Lid
|
Citaat:
Gaan we toch samen? |
|