![]() |
|
|
#201 |
|
Nieuw Lid
|
We nemen wel koffers mee, en we gaan pas 28 juni dus ik ben natuurlijk erg vroeg maar omdat ik 2 auto's ga huren wil ik dat maar geregeld hebben. Zou het fijn vinden als je me het wil laten weten. Alvast bedankt.
|
|
|
|
|
|
#203 |
|
Super Lid
|
Uitchecken gaat inderdaad heel snel. Via een trap naar de bus, de koffers zijn er meestal direct als je de bagagehal betreedt. De controle gaat snel. En binnen een tien minuten stond ik al buiten op de bus te wachten.
Te snel eigenlijk om te acclimatiseren. Laatst aangepast door dieter; 13-04-08 om 15:24. |
|
|
|
|
|
#204 | |
|
Super Lid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#206 |
|
Actief Lid
Nationaliteit:
|
Uit- of inchecken is tussen de 10 a 20 minuten maar vliegtijden en vertragingen zijn een ander paar mouwen.
|
|
|
|
|
|
#207 | |
|
Administrator
|
Citaat:
De meeste auto verhuurbedrijven sluiten om 23:00, dus dat is best lastig met die Sky-Europe avondvluchten. |
|
|
|
|
|
|
#208 |
|
Actief Lid
Nationaliteit:
|
Ik vlieg regelmatig met
skyeurope
, maar ik vind het moeilijk hier iets over te zeggen. Meestal is het vrij snel, maar ik heb ook wel eens een half uur op mijn koffer moeten wachten en één keer mijn koffer niet gehad (die werd 's nachts nagebracht naar ons huis in Senohraby) en dan moet je toch even op het kantoortje wat papieren invullen. Als je echt snel wilt zijn, dan gewoon alleen handbagage meenemen.
|
|
|
|
|
|
#209 |
|
Nieuw Lid
|
Ik kwam gisteravond aan met deze vlucht, we hadden wel wat vertraging in Amsterdam en landden uiteindelijk om 23.05 in Praag. Er is geen paspoortcontrole meer en als je alleen met handbagage reist sta je in ongeveer 5-10 minuten buiten. Toen ik langs de bagageband liep was deze nog leeg, maar over het algemeen is de bagage er vrij snel.
|
|
|
|
|
|
#210 |
|
Lid
|
Precies hetzelfde.
Ik ga elke week met sky europe naar Tsjechië. Paspoort controle heb je geen last van. Alleen de koffers kan soms effe duren, Waarneer vertrek je? gister om 22.50 uur of ..... |
|
|
|