|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#1 |
|
VIP Lid
|
Handige woordenlijst voor huizenbezitters/kopers
In een culinair topic zag ik hele handige woordenlijstjes voorbij komen van Pelhřimov. Zoiets heb ik ook van woorden in en om het huis en naar het idee van Jeanne is dit misschien wel handig voor (toekomstige) huizenbezitters om te hebben.
Woorden-Huis.doc Schrijffouten voorbehouden ![]() |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Actief Lid
|
Hallo Lina, dat is inderdaad een handig lijstje. De meeste woorden ken ik al, maar er zitten ook een aantal nieuwe tussen. Bedankt!!
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Moderator
|
De lijst van Lina heb ik even doorgelopen en gecorrigeerd.
Een c is een kleine correctie, c! is een vertaal_fout_correctie. Indien Lina of iemand geen bezwaar, haal ik de correctie tekens weg en geef de file-naam terug. |
|
|
|
|
|
#5 | ||
|
VIP Lid
|
Citaat:
![]() Citaat:
Ik wist al dat er een aantal leestekens misten, dus ga je gang, ik heb geen bezwaar Pepo. Het woordje -omitka- mist nu, dat betekent toch pleisterwerk? |
||
|
|
|
|
|
#6 |
|
Actief Lid
|
bedankt.............. zocht juist het woord voor stukadoor en andere woorden om te laten doen door tsjechen .... moooiii gevonden.
thnxs ![]() |
|
|
|
|
|
#7 |
|
VIP Lid
|
Graag gedaan,
maar was eenvoudig. Gevonden in het woordenboek, vertaald met hulp van onze tsjechische lerares en Pepo voor nog wat haakjes en dakjes. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
VIP Lid
|
Met het woordenboek in de hand verf halen of nog beter vulmiddel/alabastine voor hout is pas echt een avontuur.
Met hulp van de verkoper van de douche-cabine, maar achteraf toch soms net anders. Maar dat maakt eenvoudig winkelen tot een avontuur. Soms leuk en soms ba-a-a---len. Lijstjes en woordenboek zijn voorlopig onze grootste winkelkameraden. dank jullie voor de lijst. |
|
|
|