|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#31 | |
|
VIP Lid
|
Citaat:
![]() Toch een welverdiende vakantie dus voor jou! Tot 2 mei! ![]() |
|
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Volwaardig Lid
|
Wat leuk Mayca, dat je kunt komen.....ik ben net weer terug in Nederland...vanmorgen om 3.00 uur vertrokken en nu alweer achter de computer.!!!!
en dan straks eind april weer richting Tsjechie. Ik ( we) verheugen ons er erg op iedereen te ontmoeten. |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Super Lid
|
Jammer maar helaas, ook dit jaar zullen we het aan ons voorbij moeten laten gaan.
Bij deze alvast iedereen heel erg veel plezier gewensd. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Super Lid
|
Nee ik ben bang van niet.
Marcel heeft het behoorlijk druk en er moet nog geschilderd worden bij ons, en ja, dan zijn daar net die paar vrije dagen eind april, begin mei. En ach, ik geniet daarna wel van al de fotos en verhalen van jullie. |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Actief Lid
|
Hallo Jan, wij willen ook graag komen. Ik neem aan dat jij geen plaats meer hebt in het pension? Kan je ons dan misschien een tip geven voor een overnachting in de buurt?
Groeten Carla en Wim |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Super Lid
|
Leuk, het wordt steeds voller.
Op het familiegedeelte is nog plaats. Daar zijn twee kamers. Het kleine kamertje is al bezet. De grote kamer nog niet. Dus dat is een mogelijkheid. Jullie moeten dan wel met drie personen de wc en ( gescheiden ) douche delen. Maar er gaan veel makke schapen in een hok. Ook hebben wij op de camping nog twee caravans staan. Een is voor de verhuur, de andere is straks bedoeld als een soort reclameobject, maar kan nu nog gebruikt worden. |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Actief Lid
|
Maakt niet uit Jan, doe ons die twee persoons maar.
Gaan we verder via de pm? |
|
|
|