![]() |
|
|
#21 | |
|
Moderator
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
VIP Lid
|
klopt Punk. de regel is geen kosten meer voor bankoverschrijvingen in de EU.
MAAR. Er mogen wel kosten berekend worden voor het wisselen van valuta. Voila! |
|
|
|
|
|
#23 | |
|
Administrator
|
Ik heb KASSA vanmiddag een kort mailtje gestuurd. Het euvel met de Postbank was bekend en ze verwezen me naar de volgende pagina met daarin de onderstaande tekst:
http://kassa.vara.nl/portal?_scr=kas...number=3665202 Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#24 | |
|
Actief Lid
|
Citaat:
maar ze houden zich dus wel aan de officiële regels overboeken binnen een EU land in euro's met iban etc. is ook bij de postbank gratis en als je de zaak aan het invullen bent geven ze netjes aan dat je voor "shared" moet kiezen om geen kosten in rekening gebracht te krijgen. ron |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Volwaardig Lid
|
pasqual
Het is bij de postbank wel zo dat shared standaard staat en dat je dat dan zelf moet wijzigen. overigens kan het wel voor komen dat er kosten betaald moeten worden. Zoals bij stichtingen in het buitenland deze hebben speciale banktarieven en kunnen buitenland stortingen niet onder shared verrekenen. Kachel |
|
|
|
|
|
#26 |
|
VIP Lid
|
lees is even posting 5, rechtstreeks gecopieerd uit internet banking van de postbank, je wordt dus WEL geinformeerd hoe kosteloos over te boeken!
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Moderator
|
Posting 23 (met quote uit "Kassa") van Pasqual zegt daar iets heel anders over. Dus wat is nu waar?
![]() |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Volwaardig Lid
|
Dat er kosten zijn verbonden bij het overboeken in een andere valuta bij "OUR cost" is prima. Maar dat de postbank dit zonder waarschuwing verhoogd van EURO 3.5 naar EURO 50 is voor mij nog steeds onbegrijpelijk. Mijn klacht is inmiddels in behandeling genomen door de afdeling "postbank internationaal betalingsverkeer.
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Actief Lid
|
ben bang dat je er weinig mee zult opschieten, ik heb hetzelfde gedaan een kreeg een lu..ig mailtje terug met de medeling dat als ik in euro's geld overmaakte en voor "shared" koos het gratis is, ja dat wist ik ook wel.....
|
|
|
|