|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#1 |
|
Actief Lid
|
Praag en omstreken zien met openbaar vervoer
Dankzij
Skyeurope
gaan we dus begin september nog 10 dagen naar Praag.
In Praag zelf redden we ons wel. Echter, nu we van openbaarvervoer afhankelijk zijn vragen we ons af wat leuke uitstapjes zijn om te maken buiten Praag.
Eventueel goede tips voor een slaapplaats voor 10 dagen in of vlak bij Praag zijn ook welkom. Alvast bedankt ![]() |
|
|
|
|
|
#3 |
|
VIP Lid
|
ja karlsteijn is zeker leuk. en volgens mij kan je vanaf praag ook naar kutna hora goed.
|
|
|
|
#4 |
|
VIP Lid
|
Kijk hier voor Kutna Hora.
Per trein in 1 uur bereikbaar en kost 5 euro pp. retour. En goede en goedkope door ons bezochte slaapplaatsen in Kutna Hora zijn Hotel U Kata en Hotel Kreta Veel plezier.
|
|
|
|
#5 |
|
VIP Lid
|
voor de prijs hoef je het dus niet te laten
. kutna hora noemen ze ook wel praag in het klein, want er is daar ook een brug met beelden ofzo. en natuurlijk ook een mooie kerk en natuurlijk de mijn.
|
|
|
|
#6 |
|
Actief Lid
Nationaliteit:
|
En Konopiste. Je gaat met de trein van praag naar Benesov u Prahy (eerder uur en in de spits ieder half uur vanaf spoor 7). Vanaf daar is het 2,5 km. lopen naar het kasteel (leuke wandeling). Benesov is ook een leuk stadje.
|
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Actief Lid
|
Konopiste staat zeker op onze to do list.
Kutna Hora en Karlsteijn kennen we al, en zijn beide mooi voor eventueel nog een bezoek. Misschien nog andere leuke plaatsen in de omgeving om te bezoeken? Bedankt in elk geval voor de tips en links tot nu toe. Groetjes Noëlle
|
|
|
#8 |
|
VIP Lid
|
geen idee of je er heen kan met ov naar de konoprusky grotten zijn ook erg mooi. en beroun dat is ook wel een leuk plaatsje met een leuk plein en veel supermarkten.
|
|
|
|
#9 |
|
Actief Lid
|
Dank je noekie. De grotten hebben we afgelopen jaar al bezocht.
Of was het nou dat jaar ervoor???? Beroun kennen we nog niet, dus bedankt maar weer ![]()
|